|
View Poll Results: Van Model tot Kever leuk idee? | |||
Ja zeker! | 19 | 86.36% | |
Nee, ga met je eigen kever bezig! | 3 | 13.64% | |
Voters: 22. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
|||
|
|||
Van Model tot Kever
'Van model tot Kever' heet het project dat via LiggendeKoplampen.nl en de 'VW-scene' zijn naamsbekendheid moet krijgen. De bedoeling is als volgt: Onderstaande kevermodel ga ik inzetten als ruilobject. Dit ga ik ruilen tegen voorwerpen (dit mogen VW-onderdelen zijn maar ook elk ander willekeurig voorwerp) die nét iets meer waard zijn. Gesterkt door Knollen voor citroenen, hoop ik zo uit te komen tot een echte kever. Geacht de staat van de geruilde kever wil ik kijken naar de manier waarop ik het meeste geld kan genereren voor het goede doel.
De mogelijkheden voor het goede doel zijn divers. Mocht ik een kever kunnen ruilen, wil ik deze veilen op een VW-meeting waarvan de opbrengst naar het goede doel gaat. Mocht de staat van de auto niet al te best zijn en dus de opbrengst niet groot zijn, kan ik er ook voor kiezen voor een deelname aan de Amsterdam-Dakarrally. Aan verschillende goede doelen zit ik te denken om uiteindelijk het geld aan te schenken: * Kalusha-foundation * ******stichting * .. Mochten mensen nog suggesties hebben, hoor ik het graag! Dus: Heb je iets wat je wil ruilen voor dit kevermodelletje meld je via een reactie of via liggendekoplampen@hotmail.com. |
|
||||
|
||||
Nou dat heb ik ook wel eens gedaan, jaren geleden bij de scouting, (zit er nog steeds bij trouwens) begonnen met een appel en een ei meen ik. Terug gekomen met complete schroevendraaier set, broodrooster en nog veel en veel meer. En dat in een paar uur tijd. Is dus goed mogelijk!
|
|
|||
|
|||
De kever is geruild voor een stuur van een kever:
Wie wil er het stuur ruilen voor iets van iets meer waarde!?? Mail naar liggendekoplampen@hotmail.com! |
|
||||
|
||||
Goede doel is altijd leuk
Hoop dat je het goed bijhoudt zodat we hier kunnen zien of er nog wat leuks te ruilen valt . Stuur staat me nog ff niet aan |
|
||||
|
||||
Hele gave actie!
Ik ben wel ruilbaar tegen een bijrijdersplaats in je amsterdam-dakar auto :P succes ermee iig!
|
||||
|
||||
kun je het alleen ruilen tegen kever spullen?
|
|
|||
|
|||
Nee hoor! In principe is het tegen alles te ruilen! ALleen het moet wel een beetje aantrekkelijk zijn mbt de keverwereld omdat ik daar het meest promoot! Maar het hoeft niet per se natuurlijk!
Het stuur is misschien al geruild voor een kilometerteller en anders zijn er al handleidingen in de aanbieding! Ben benieuwd waar dit gaat eindigen! |
|
|||
|
|||
Ik het volgende deze keer in de aanbieding:
Een kilometerteller die reikt tot 160 km/h met benzinemeter! De teller is op nul gezet dus ideaal voor restauratie of voor in de vitrine! Wie heeft er iets voor te ruil??? Rens |
|
|||
|
|||
De Teller is geruild voor:
Dit is inmiddels geruild voor een hele hoop onderdelen, die bijna een geheel resto-project is! Wie heeft er zin in een nieuw project en wil dit ruilen? |
|
|||
|
|||
Wie heeft er zin in een project + vele onderdelen????? Dankzij Marco zijn we al weer een enorm stuk verder richting de kever! MArco stelt een restauratieproject ter beschikking. De schuur moet snel leeg dus wie heeft er een motorblok of iets anders liggen, die dit wil ruilen voor dit project?
Jos heeft een set remleidingen ter beschikking gestelt: De set is nieuw in de verpakking waar de winkelwaarde 19.95 van bedraagt! Ook zijn nog steeds de handleidingen van Bjorn in de aanbieding!!! Wie o wie??? Mail naar liggendekoplampen@hotmail.com of laat een reactie achter op de site/forum! |
|
||||
|
||||
je doel is toch eigenlijk al gehaald? je hebt nu toch een "hele" kever...
|
|||
|
|||
Nou heel is die nog niet hoor! :P Wil NIEMAND dit projectje overnemen????
Ruilen mag van alles zijn: Een kast, een motortje, een zak aardappelen (wel een grote dan), tvtje, chassis, etc, etc? |
|
||||
|
||||
Ik zit even te denken
|
|||
|
|||
De stoelen zijn geruild voor een set velgen van Vertigo69.com! Welke set moeten we nog bepalen.
De rest van de onderdelen zijn geruild voor een crosskever. Sander Houdel heeft de crosskever ter beschikking gesteld in ruil voor de onderdelen! Één voordeel van de crosskever tov de odnerdelen, is dat het stukken makkelijk te vervoeren is! Het schiet echt super op met de ruilactie's. Super bedankt voor alle reacties en helpende ruilen natuurlijk! |
|
||||
|
||||
haha,nice one!
|
|
|||
|
|||
Dit monster van een kever gaat helaas niet door........
Er heeft zich inmiddels wel wat anders rijdend aangemeld! Binnenkort meer inf! |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb nu een fiat 500 te ruil voor iets anders rijdend!!! |
|
|||
|
|||
In de aanbieding: KAR!@
Last edited by Rens : 26-06-2006 at 09:54. |
|
||||
|
||||
ik heb nog wel een motorblok, lopend, maar das geen luchtgekoelde...
1.6 benzine met versnellingsbak en kabels alles compleet en alles werkt (op de kachel na dan...) edit: moet dr alleen wel effe uitgehaald worden en uhm...als ruilobject: bouw mn eigen 1.8i in de golf en je mag t blok zo meenemen samen met een zooi andere onderdelen van de golf/jetta hebben we n "ruil" ??? edit numero zwei: denk er net aan dat ik nog drie setjes staal heb liggen, een van audi en twee van vw, originele remmen, originele dempers met veren. vanalles dus k wil je best een meuk van die dingen geven, als mn blokje van de jetta maar naar de golf gaat. is dus in feite plug n play, maar k kan t niet alleen...
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 27-06-2006 at 16:48. |
|
||||
|
||||
Hé Rens,
Wazzup met die Fiat 500 en die kar? is dat niet je eigen aanhanger? Jens