#81
|
||||
|
||||
Quote:
Dit is precies zoals ik er ook over denk, incl. hoe het gaat lopen
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#82
|
|||
|
|||
Het blok ligt bij mij ook gekanteld, lekker makkelijk ivm met de diesel onderdelen. Dit heeft overigens geen invloed op de motor. De kabelboom heb ik gereduceerd tot het minimale en een aparte zekeringkast voor gemaakt. Met een beetje creativiteit kom je er wel.
Ik heb helaas nog geen foto's, zal wel eens een paar schieten. Ik ben ook op Budel, kijkje nemen kan nooit kwaad |
#83
|
|||
|
|||
[IMG]
[/IMG] Toch nog een foto gevonden |
#84
|
||||
|
||||
post eens meer foto's van je camper
__________________
Mijn project, '77 audi 50 Quote:
|
#85
|
|||
|
|||
Hoi!
gebruik je ook een intercooler en zo ja waar plaats je die? Meest ideaal is in de rijwind maar ik ben bang dat dit niet gaat lukken op deze wijze? Groetjes, Ruben |
#86
|
||||
|
||||
Quote:
Hij heeft toch ook een manier gevonden om zijn radiateur in de rijwind te krijgen, zou er voor de intercooler toch ook een oplossing moeten zijn?!
__________________
Grt Frederic. Quote:
|
#87
|
|||
|
|||
Ik heb de intercooler rechts achter zitten. Het rooster aan de buitenzijde pakt de wind en duwt deze door de intercooler die in het kanaal zit. Ik heb de originele intercooler gebruikt.
|
#88
|
|||
|
|||
intercooler achter het zwarte rooster, (wel andere kant)
[IMG]
[/IMG] |
#89
|
||||
|
||||
Quote:
Welke van de 4? -Golf G60 -Golf G60 met airco -Rallye -Corrado/Passat Last edited by Jeroentjuh : 06-06-2006 at 18:06. |
#90
|
||||
|
||||
Quote:
Ik gebruik ook de originele, mijn motor en intercooler komen uit een Passat variant synchro. Gr, Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#91
|
||||
|
||||
Quote:
Past er ook netjes in, je had natuurlijk wel het voordeel dat je al waterkoeling en injectie had. ik had niets van dit alles dus er moest/moet heel veel aangepast worden. en ik maar denken dat ik (voorlopig) de enige was ik heb trouwens een nieuwe thread bij de afdeling algemeen waterkoeling geplaatst : G60 wil niet lopen Gr, Paul. P.s wanneer ben je op Budel en staat je bus gewoon op de bezoekers parkeerplaats?
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be Last edited by Fahrvergnugen : 06-06-2006 at 20:16. |
#92
|
|||
|
|||
Ik heb gewoon de standaard corrado g60 intercooler gebruikt. Ik heb destijds een corrado met schade gekocht en had das alles liggen.
Op Budel ben ik vanaf vrijdag tot zondag en natuurlijk op de camping. |
#93
|
|||
|
|||
Toen ik de motor had ingebouwd deed hij het ook niet, ik had de contact geschakelde plus niet goed aangesloten. Dit op de juiste plaats in de zekeringkast aangesloten en voila.
|
#94
|
||||
|
||||
Quote:
Pomp werkt, stationairregelklep tikt als de blauwe water sensor los is, de bougies vonken. kortom alles lijkt te werken. ook komt er spanning (tijdens starten) op de feulrail, maar volgens mij krijgt hij geen benzine???
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#95
|
|||
|
|||
Hoi!
mss een beetje stomme suggestie maar heb je de aanvoer en retour wel goed aangesloten? Ik heb namelijk wel eens met een maat heel lang lopen zoeken voordat we r achter kwamen dat we deze twee hadden omgewisseld. Vervolgens was het uiteraard starten lopen. Grtjs, ruben |
#96
|
||||
|
||||
Quote:
meedenken is nooit stom (bedankt), maar dit is al gecontroleerd. Gr, Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#97
|
|||
|
|||
Bij mijn mk1 gti heb ik een keer vreselijk zitten kl*ten om hem goed ontlucht te krijgen.
Alles leek goed te gaan, hij gaf ook benzine alleen erg weinig. Dus het systeem kwam niet echt op druk. Weet niet precies hoe dit bij een G60 zit... ik probeer ook mee te denken |
#98
|
||||
|
||||
Quote:
De branstofpomp levert echt voldoende druk,als de slangklemmen niet voldoende vast zitten spuit de brandstof eruit. Ook komt er via de retour weer brandstof terug, dus dat zit wel goed. Gr, Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#99
|
||||
|
||||
Jawel HIJ LOOOPT.
na de gouden tip van Ron21 via het waterkoeling gedeelte. ik heb de bedrading incl. de injectoren van de fuelrail doorgemeten en dit bleek in orde. toen heb ik een fractie van een seconde 12V op de injectoren gezet waardoor ze zijn losgekomen, en nu doet hij Vroooeeeeem. allemaal bedankt voor het meedenken. Gr, Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#100
|
||||
|
||||
En en en....
Blaast het een beetje?!
__________________
Grt Frederic. Quote:
|