|
||||
|
||||
gewoon de mooiste kleur voor een 1er gti. superding.
|
||||
|
||||
Ja... echt lekker!
|
|
||||
|
||||
Als die auto een keertje ergens anders wil logeren moet je het maar zeggen! Op die van mij moet ook heel snel weer en keer een originele gti kleur! Denk wit net als wat hij vroeger was
|
||||
|
||||
Ben je trouwens gister met deze auto nog bij Huiskes Kokkeler Oldenzaal geweest? Ik hoorde van een collega dat er een rode gti met gouden bbs'en geweest was, was toen zelf net ff weg :S Had hem graag een keertje willen bewonderen!
Ik zie je vast nog wel een keertje ergens rijden ofzo.
|
||||
|
||||
super golfje, kleur is idd DE KLEUR voor een mk1 GTI-tje
heb de resto bekeken, en tis allemaal erg netjes en grondig gedaan! maar wat heb je met die velg gedaan??? k bedoel die stukken die je dr uit geflexd hebt... Quote:
aha, je werkt bij huiskes? n huisgenoot van me heeft daar tot voor kort nog stage gelopen, miss dat je m kent? frank löbker... hij zit nu bij land rover
|
|||
|
|||
Inderdaad ben gisteren al aan het inrijden/crossen geweest, en ben even bij de vw langs gegaan. En je mag altijd een keer op de koffie komen, om te kijken.
Met die velgen, er zaten slotbouten op, en geen sleutel, lassen wilde slecht dus flex erin Last edited by gti-g60 girl : 03-06-2006 at 18:14. |
|
||||
|
||||
@ breadfan83
Ja klopt heb ik wel een keer van gehoord dat hij er stage heeft gelopen, ik heb er een tijdje terug ook stage gelopen, tot ongeveer februari, maar nu werk ik er nog zaterdags en als ik vrij heb. @ gti-g60 girl Ik had al een paar keer een paar gti 1 onderdelen meezien komen met het transport, spatbordranden enzo. Maar als ik m'n eigen gti klaar heb kom ik zeker een keertje langs. Want bij de ander is het gras altijd net weer een beetje groener hè! Kun je altijd weer wat ideeen opdoen, nu alleen het geld nog.
|
||||
|
||||
hey
super golf, rood is mooi voor een GTI. als je bij huiskes kokkeler werkt dan rij ik er wel een keertje langs.
|
|||
|
|||
Nee werk niet bij huikes kokkeler,.. daar koop ik vaak mijn onderdelen.
|
|
||||
|
||||
ooooooooo, dat haalde ik uit de posts
|
||||
|
||||
Nou... Hoef je er iig ook niet langs
|
|
|||
|
|||
Gisteren in Hengelvelde op de weegbrug geweest, kwart in de tank.
Totaal gewicht 900kg nu alleen het vermogen nog meten. |
|
||||
|
||||
Quote:
scheelt weer
|
|||
|
|||
Emming/Jd Motor
Hallo jongens, vanmiddag mijn motor opgehaald bij Jeroen. Voor een week of 6 geleden stuk gedraaid, en er is maar besloten om hem compleet opnieuw op te bouwen. Dus nieuwe bewerkte mahle zuigers, alles gebalanceerd,gevlakt etc. De kop en lader had ikzelf al bewerkt en hoefde verder niks aan te gebeuren op klepgeleiders en vlakken na dan, Verder zijn ook alle kleine dingen vernieuwd klepstoters, waterpomp, spanrol ed. Even duimen dus, snel inbouwen v/d week, en inrijden, zodat ie met een week of drie gechipt kan worden. Vermogen zal rond de 230-240pk uitkomen . Het deed wel pijn vanmiddag in de knip!!!! Last edited by gti-g60 girl : 12-08-2006 at 16:39. |
|
||||
|
||||
Dat ben je zo weer vergeten als je eenmaal rijdt !
(Spreek uit ervaring.) Ik hoop voor je dat het aan jou verwachtingen voldoet , en dat je er ditmaal langer plezier van zult hebben . Meer vermogen went snel . Succes . |
|
|||
|
|||
Quote:
Soms denk ik wel eens van: wat ben ik gek Maar het probleem is, als je een keer met een g60 type1 gereden hebt, dan ben je bevangen. Maar in ieder geval bedankt. Last edited by gti-g60 girl : 13-08-2006 at 15:00. |
|
||||
|
||||
Zo denkt Andre er ook over !
Die weet ook niet meer van ophouden . Ik hoop niet dat het bij jou ook zo`n verslaving wordt . Zijn bak met sper en achteras met schijfremmen liggen al bij mij klaar om gemonteerd te worden . Nu alleen de tijd nog , iets wat nogal eens een probleem is . |
|
|||
|
|||
Quote:
Je mag`de delen ook wel hier achter de deur gooien, ik heb wel tijd Andre steekt iedereen aan met zijn g60 koorts. Is vast over komen waaien met noordenwind Last edited by gti-g60 girl : 14-08-2006 at 09:11. |
|
||||
|
||||
Quote:
joh, dus dat interieur is ook echt bij het afval gezet??? zonde man? was hij echt zo versleten dan? op de foto's ziet hij er opzich nog wel redelijk aardig uit...
|
|||
|
|||
Quote:
Eigenlijk was het ook wel jammer dat ik het naar de stort heb gedaan, maar in superstaat was het in ieder geval niet. Het kwam ook wel door mijn plannen om er een racertje van te maken, dus laag/zonder achterbank/recaro's erin. |