|
||||
|
||||
golf 2 Td als daily
Heb me 21 jaar oude pontiac omgeruild tegen een golf 2TD
Had die oude americaan al 9 jaar Zat teveel werk aan om hem weer in orde te maken, te veel euros moesten er in gepompt worden... Maar de golf 2 is een TD van 90, een ex manhattan 40kw waar later die Td in is gehangen. Na een dagje had ik er andere tijdelijke velgen onder gezet, schroefsetje van Intrax gemonteerd...(kan helaas niet extreem laag) vervolgens bij de Ratfink een corrado interieur gehaald, was mooi geregeld want die heb me vrouwke voor me betaald... zit veel lekkerder die stoelen Tja ik vertelde Jurgen de avond dat ik de stoelen ging halen vol trots dat ik aan deze golf niet veel zou gaan doen.... dus tja is me niet gelukt De kenteken uitsparing heb ik uit de voorbumpert gehaald en een stuk achterbumper er in gelast....beetje usa look.... de golf als grijze rakker, voorschermen de gaten voor het wob logo verwijderd, achter het vw logo , de ruitenwisser en de sproeier verwijderd vanmiddag de achterbumper gedemonteerd, voorste antenne verwijderd en gat strak gemaakt tja enigste nut wat ik kon bedenken van 2 antennes is dat je er op de camping een draadje tussen kan spannen waaraan me vers gewassen boxershorts kunnen drogen vanmiddag ook nog ff de tourings gepast, (de vento staat op stalling op stalen wielen met ballon banden) Denk dat ik de nafen en trommels nu maar ga laten omboren. Komt dus helemaal goed met de gedachte "hier ga ik niet veel aan doen" best lachen zon oud pruttellende dieseltje als daily
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
|||
|
|||
Ziet er zeer goed uit !!
Maar dat grijze is gewoon gerollerd ? |
|
||||
|
||||
jazeker gewoon gerollert......
lekker makkelijk gehouden ziet er als je er goed over nadenkt niet uit man pfff structuur
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
hehe ik vind het wel geinig uit zien
beetje low-budget is ook leuk met dat rolleren, verder ziet hij er ok uit
|
||||
|
||||
thnx
was een beetje de bedoeling om low-budget te gaan Totaal zit er na al 7 tientjes in gepropt....