|
||||
|
||||
Wie wil me helpen en kans maken op n Ipod
Na lange tijd is mijn Notch klaar, alleen nog weinig gereden ivm het slechte weer. Heb foto's gemaakt van de auto en ook een ingestuurt om een postbankcard te maken. Na grote verbazing blijkt dat de foto is genomineerd voor het WK Postbank selectie als 1 van de 24. Aangezien er een mooie TV te winnen is komt het goed uit want het geld zit in de auto en TV is aan vervanging toe. Diegene die me willen helpen om bij de eerste drie te eindegen maken kans op een Ipod, of Sony PSP. Men hoeft alleen maar naar de www.postbank.nl site gaan en het vlak aanklikken waar staat De WK Postbankpas selectie is bekend. Vervolgens gaat men naar de Paskamer, wie zijn jouw favoriten en drie selecteren. Heb een foto erbij gedaan van de Notch. Diverse foto's zullen landelijk ook gepresenteerd worden dus meteen goede reclame voor de Type 3. Wie wilt me hierbij helpen en eventueel andere mensen vragen om hun stem uit te brengen. Mijn dank is zeer groot.
|
|
||||
|
||||
gestemd!
|
|
||||
|
||||
Wat een ellende! Ik kon geen nummer 2 en 3 vinden. Waarom kan je niet gewoon 3x die van jou kiezen!?
Nou ja, als je maar wint!
|
||||
|
||||
Done!
"by far" de mooiste (hoewel de motor (harley?) 2e mag worden) |
|
|||
|
|||
Ik ook
Deze als 1ste 2de de harley .. |
|
||||
|
||||
Lang leve oranje. Het mooiste zou zijn als zowel het Nederlands team als ik eerste zouden worden. Samen komen we er wel. Thanks so far
|
|
||||
|
||||
you got my vote!
|
|
||||
|
||||
ik ook gestemd..
|
||||
|
||||
mijn stem heb je ook hoop dat je wint
|
||||
|
||||
Heb ook voor je gestemd! succes!
|
|
||||
|
||||
ik zie alleen maar leeuwenhoofden, kan nergens op stemmen
**edit** nu doet ie t wel....
Last edited by Berserker : 31-05-2006 at 11:28. |
|
||||
|
||||
hij is mooi geworden....meeeeerrrrrrr fotoooosssss
oh ja ook nog ff gestemd
|
||||
|
||||
Joe heffe maai voot!
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Thank-you
Hierbij wil ik mijn dank uitbrengen aan diegene die mij tot nu toe gesteund hebben. Heb foto bijgevoegd. Ik hoop dat ik jullie allemaal een keer zie op een meeting met heel veel zon
|
|
||||
|
||||
je hebt je stem
verder de uitleg van de buitenspel regel en de harley
|
||||
|
||||
u got my vote!
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
mijn stem heb je
verder op dat jochie gestemd, en die leeuw sta je al op alle andere fora?
|
||||
|
||||
mijn stem is ook binnen voor je
|
||||
|
||||
Quote:
Ja , ook op de nieuwe type3 forum www.vwtype3.nl en www.keversite.nl. Zit je op de IVA? bedankt iedereen voor het stemmen. |