|
||||
|
||||
Porsche klinken MK1
|
||||
|
||||
As ik het goed heb een 944 turbo
|
||||
|
||||
stimt sjappie
|
|
|||
|
|||
Zijn wel super mooi vind ik.
|
||||
|
||||
Staat wel leuk als je ook porsche wielen hebt... ben benieuwd war voor ze weggaan.
|
||||
|
||||
400 euro, dus voor de mensen die ook zo'n setje in de weg hebben liggen...
|
||||
|
||||
hoppa voor de hoofdprijs!
|
|
||||
|
||||
hahaha 400!! echt de hoofdprijs ik had ze voor 125! Het is hierbij echt wat de gek ervoor geeft!!!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Verkopen?
|
||||
|
||||
voor 400 euro mag je die dingen wel om de nek hangen, als accesoires
Bling bling!
"I Only Support Gay Marriage If Both Chicks are Hot" Last edited by levis : 01-06-2006 at 17:45. |
|
||||
|
||||
ok, dit is ook een manier om een leuke hobbie te verpesten....
zo is dr echt langzaamaan de lol vanaf. twee klinkjes voor bijna 1000 ouwe guldens!!! ik heb de jetta gekocht voor 50 euro minder, en daar zaten verdomme VIER goeie klinken op!
|
||||
|
||||
Quote:
maar waren die ook van het OO zooo mooie PORSCHE ?? persoonlijk vind ik echt te ver gaan, 400€ voor 2 klinken , ze mogen misschien zeldzaam zijn maar dan nog !!! , de afzetters
|
||||
|
||||
och porsche smorsche
t zijn dezelfde klinken als van een VW... t ZIJN zelfs klinken van een VW... porsche is in zijn totaal van VW, dus om nou te zeggen dat t logisc is dat je voor een hele auto in nette staat minder betaald dan voor twee simpele doodgewone klinkjes...k vind t maar debiel alleen omdat ze glimmen en er 7 lettertjes op staan
|
||||
|
||||
porsch is niet van vw...sterker nog porsche heeft aandelen gekocht in vw om Volkswagen te beschermen tegen vijandelijke overnames
|
|
||||
|
||||
Compleet gestoord... zoveel geld..
|
||||
|
||||
Quote:
??? zeker weten ??? |
|
||||
|
||||
Ja.
|
|
||||
|
||||
Porsche behoort wel tot de vag groep en VW is de eigenaar van de de holding (dus de vag groep)... voor zover ik het weet hoor...
|
|
|||
|
|||
ik heb ooit eens ergens gehoord dat porsche het meest winstmakende zelfstandige merk was, dus geen onderdeel van een concern.
Voor die porsche (924,944(?)) heeft porsche wel gebruik gemaakt van de know-how van vw.(eerste watergekoelde porsches) Dacht zelfs dat de niet gegraveerde porscheklinken niet dezelfde zijn als de vw-klinken. De porsche klinken zijn van alu, die van vw niet. ...ook allemaal voor zover ik weet... Dit gezegd zijnde blijft 400€ onmenselijk veel geld voor een stel klinken. |
|
||||
|
||||
Quote:
dat is laatst is zeker zo!!! |