|
||||
|
||||
ziet dr al netjes uit!
schroefsetjes van supersport gaan zeker laag genoeg!!! nu nog wat leuke accesoires dr op! enne, effe dat lipje onderaan je grille spuiten en terugzetten
|
||||
|
||||
Quote:
ja, kwam er vanmiddag pas achter dat die nog op `t werk lag en dat ik die vergeten wat |
|
||||
|
||||
even andere velgen erop gelegd en `t schroefsetje eronder
sommige plekken blank geschuurd, en laat nu maar roesten begint er toch al op te lijken zo Last edited by Dubweiser : 31-05-2006 at 23:05. |
|
||||
|
||||
haha, erg tof zo. nu al!
even over het blank geschuurde metaal pissen, gaat het sneller roesten
|
||||
|
||||
Quote:
haha, ik doe er wel zoutwater over heen dan gaat `t ook sneller |
|
||||
|
||||
hahaha hij ziet er egt lachuh uit ,
met dit weer moet het toch geen probleem zijn om hem snel aan het roesten te krijgen , schroefset ziet er ook super uit, ik zou hem nog wat lager leggen, gewoon helemaal plat
|
||||
|
||||
Quote:
dan moet ik eerst de bumpstops inkorten dan kan ie voor nog 3 cm lager ze zijn nu namelijk iets van 6cm maar dat komt na de APK wel een keertje |
|
||||
|
||||
Met zoutzuur derover is hij morgen als geroest
Lijkt me een proper rat in wording Alvast veel plezier met je Primerlook http://users.pandora.be/2as1_/MK1/index.htm Last edited by Ducs4 : 27-06-2006 at 23:27. |
|
||||
|
||||
moet het zoiets worden ?
|
||||
|
||||
onze kwatroo rat wat een jo was da zeg
|
|
||||
|
||||
Ziet er lekker uit hoor, alleen de bling bling schroefset is niet tezien hahahaha!!!
|
||||
|
||||
Quote:
nee inderdaad, maar daar heb ik opzicht niet zoveel problemen mee dat ik `t niet kan zien. maar de wagen krijgt als het goed is volgende week een nieuwe eigenaar (goede vriend van me) dus `t setje gaat er weer onderuit. en dan dadelijk hieronder ook niet verkeerd. maar ik heb er wel vertrouwen in dat deze wagen ooit nog af komt, |
|
||||
|
||||
is het gelukt om je een fatsoenlijke G60 te vinden ?? waar komt de auto vandaan ?
ziet er goed uit
|
||||
|
||||
Quote:
(is dat die van marktplaats niet...daar stand een omgebouwde moda...weet nie of dat deze is...maar) ziet er verdomde netjes uit |
|
||||
|
||||
Quote:
ik durf het niet zeker te zeggen, maar die oprit "lijkt" op de oprit die willem heeft , herken hem een beetje van de foto's van de oude edition (kan zijn dat ik me vergis ) de auto ziet er zeker SUPER uit, lkkr origineel, daar hou ik wel van eens afwachten wat willem te vertellen heeft over deze auto
|
||||
|
||||
Quote:
dat is inderdaad de oprit van willem (goed gezien erik ) heb deze G60 in veghel kunnen bemachtigen. volgende week zal ik eens wat meer foto`s plaatsen als de schroefset e.d. er onder zit, en btw dit is geen omgebouwde moda... Last edited by Dubweiser : 13-06-2006 at 18:46. |
|
||||
|
||||
Quote:
www.rat-look.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=27 Staan genoeg