|
||||
|
||||
Trunksociety op het mivw event 2006!
Hallo allemaal ,dit is even een apart topic voor alle trunkers van het forum!
Wij zijn van plan op 18 juni 2006 ,met de trunks naar het mivw event te komen ,en hadden het idee om daar een "clubstand" te gaan neerzetten! Ook om dan eens de trunksociety eens goed "op de kaart te zetten"! Natuurlijk mede omdat er dus ook vele engelsen zullen zijn (ook PVW) ,willen we goed laten zien dat de trunks er ook bij horen Maar dus kom ik bij de vraag ,wie gaat er heen met de trunk? Wij gaan dus sowieso ,d.w.z Jettaracing ,LuNaTiK (ja met de 16v! ),en jettamania. Als je in dit topic kunt aangeven met hoeveel trunkers jullie komen dan kan dat doorgegeven worden aan de MIVW crew! Hoe precies de aankleding van de "stand"zal zijn daar zijn we nog mee bezig .,maar dat zal wel goedkomen Denk in de richting van een grote partytent ,met daaronder een tafel met een aantal stoelen ,wat een soort middelpunt moet gaan zijn ,maar daar zijn we nog mee bezig! Groeten Wytze Deze drie zullen er ook zijn! |
|
||||
|
||||
ik zal er zeker ook bij zijn...
ik ben natuurlijk wel met VAG-á-Holics maar als er bij jullie stand weinig animo is kan ik ook wel bij jullie komen staan
|
|||
|
|||
Geen idee of ik er bij zal zijn nog, maar als ik kom sta ik waarschijnlijk met een ploeg van de tdisite.
ideetje mijn trunk als bridge tussen julle en ons clubje
|
||||
|
||||
Clubstands zijn altijd welkom en daar reserveren wij dan ook speciaal plaatsen voor.
Geef wel even aan hoeveel en wat je van plan bent. Succes |
|
||||
|
||||
misschien ben ik ook wel van plan om heen te gaan rijden met mn broertje. heb de golf dan wel bijna 'meeting-klaar', dus lijkt me wel leuk. probleem als ik eventueel meerij vanuit FRL? tis dan wel geen trunker namelijk....
|
||||
|
||||
Meerijden kan altijd hoor!dat is geen probleem .
|
|
||||
|
||||
okee dan, heb het al ff besproken en is al vrij zeker dat we ook gaan! nu de auto nog in de juiste trim voor die tijd
|
||||
|
||||
ik zal er ook zijn met de jetta 1300i power!!!!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Bij wie kunnen we het melden als we als club willen komen? Wanneer moet je de gegevens, totaal aantal wagens enzo hebben?
|
||||
|
||||
Quote:
mivwevent@xs4all.nl daar kun je doorgeven met hoeveel auto's je gaat komen en wat je standruimte moet gaan zijn en dergelijke En wanneer ?ik denk wel ruim voor de meeting ,dan kunnen de mivw'ers rekening houden met ruimte indeling |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik zal met de andere bestuursleden gaan overleggen!
|
||||
|
||||
zet mij ook maar op het lijstje Wytze
|
|
||||
|
||||
zoals al aangegeven op het andere forum...
count me in: |
|
|||
|
|||
@M.I.V.W, wanneer wil je uiterlijk de aantallen en zo weten ?
|
||||
|
||||
Quote:
Een week van te voren op zijn laatst. |
|
||||
|
||||
Misschien makkelijk om alvast een lijst samen te stellen ?
1 jettaracing 2 LuNaTiK 3 Jettamania 4 ArjenE 5 silverjetta 6 Nas 7 RS(rick) En dan deze lijst aanvullen als er meer komen a.u.b.! Zal m ook op het vw forum doorgeven ,voor de andere trunkers! |
|
||||
|
||||
kunnen we misschien met VAG-á-Holics naast de trunckers staan dan kan mijn auto in het midden dan staat ie bij allebei de cluppies...
als iedereen het goed vind natuurlijk
|
|||
|
|||
Quote:
Dat zou ook een ideetje zijn, dan wij aan de andere kant Dan sta ik ook bij de trunks en tdisite
|
||||
|
||||
@MIVW: Misschien komen wij ook met een stand als dat mag
en mogelijk is... Ik zal dan een email sturen over hoe of wat. We komen dan met uitsluitend MK1's, en hopelijk van elk soort minimaal eentje. Als dat niet ruig is |
|
|||
|
|||
1 jettaracing
2 LuNaTiK 3 Jettamania 4 ArjenE 5 silverjetta 6 Nas 7 RS(rick) 8 PoloRon ( met de trunk) Is het dan de bedoeling dat mijn auto ook op de stand staat? Niet dat het erg is, maar dan zal ik hem nog even goed poesten voor ik van huis vertrek. Waar word het trouwens gehouden? Anders misschien een idee om in collone heen te rijden. |