|
|||
|
|||
Quote:
Thx man ! |
|
||||
|
||||
Quote:
Denk er wel aan dat ze: - geen APK-waardigheid hebben (geen keurmerken) - slecht passen, dus je ze passend moet maken. Jens
|
||||
|
||||
voor apk wordt niet op keurmerken gelet, alleen de juiste kleur
|
|
||||
|
||||
Idd, Ben laats bij de RDW geweest voor de 2 in 1 keuring, en ging perfect. Heb wit glas en oranje lampje en werd goedgekeurd.
|
|
||||
|
||||
Richtingaanwijzer mag sowieso wit licht geven aan de voorkant, dus oranje lampje ook zonde van 't geld ;-)
|
||||
|
||||
Quote:
sorry dit is dus onzin, bij de apk keuring van mijn 6n moesten er nieuwe lampjes in omdat ze te wit licht gaven..... dus moet weldegelijk oranje licht geven
|
||||
|
||||
Quote:
geen onzin dus: Quote:
|
|
||||
|
||||
dan snap ik niet wat bij mij t probleem dan was....
t licht werd te wit zeiden ze dus moesten er nieuwe lampjes in..... kdenk niet dat ze daar nou veel winst op gemaakt hebben.....
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je
|
||||
|
||||
zaterdag de variant met m'n maatje jepe opgehaald..
vanwege omstandigheden iets later dan afgesproken (sorry jos, ik lag nog zo lekker.. ) gelijk de centerlines gepast, welke ik donderdag uit eindhoven had opgepikt: achterbanden zijn iets te breed, zit nu 185 op, moet toch wat smaller,anders gaan ze niet diep genoeg in de kas, als dat niet wil, doe ik de wielen weer in de bingo, want hij moet vooral laag worden.. gisteren maar eens de commandant en de poetsmachine tevoorschijn gehaald.. niet het meest noodzakelijke, maar wel motiverend, achteras zit een nieuwe onder, "verkeerd"afgesteld, dus alleen vóór moet ie nog lager, eerst maar eens de spatborden eraf, even kijken hoe het er achter uitziet, meer foto's volgen.. Last edited by hajee : 29-05-2006 at 16:24. |
|
||||
|
||||
super!
|
||||
|
||||
Quote:
Ze moeten wel allebei even wit of even oranje zijn. Mischien zat hem daar het verschil in. Bovendien zijn er maar weinig auto's die niet oranje knipperen dus wisten ze waarschijnlijk ook niet van het bestaan van deze regel af...
|
|||
|
|||
tjeeez daie ziet er wel wah beter uit dan de mijne..damn !
Orange rulezzzz |
|
||||
|
||||
[QUOTE=hajee]zaterdag de variant met m'n maatje jepe opgehaald..
vanwege omstandigheden iets later dan afgesproken (sorry jos, ik lag nog zo lekker.. ) Nee, ik sta voor m'n lol vroeg op op zaterdag! Nou ja, wel weer helemaal op de hoogte van alle home-shopping aanbiedingen
|
||||
|
||||
Mooi hoor HJ! Centerline's staan em goed! Budel te zien?
Succes!
|
||||
|
||||
Quote:
Last edited by hajee : 29-05-2006 at 22:11. |
|
||||
|
||||
Quote: