|
||||
|
||||
Quote:
was die belgische knaap daar ook niet bij
|
|||
|
|||
HA! noem dat eens een CO-incident!
Toevallig zat ik net mijn eigen topic te zoeken. Eindelijk weer eens wat aan de derby kunnen doen deze week. Verder geen foto's getrokken dus die houden jullie te goed. Deze winter druk doende geweest wat extra plaatwerk te vergaren, wat blijkt: ik gebruik er waarschijnlijk minder van dan ik aanvankelijk dacht (afkloppen). Het spatbord rechtsvoor had ik als algeheel rot afgedaan, maar een een scotch-beurtje blijkt hij, op erg slecht laswerk door mijn voorganger, nog vrij gaaf. Er zitten deuken/kuilen in op de plaatsen waar gelast is, dus direct maar eens aan het vertinnen geslagen en ik kan jullie waarschijnlijk met geen toetsenbord beschrijven wat een enorm fijne methode dit is! Vanmiddag de kap maar eens ontdaan van een erg dikke laag vet en maar eens dik in de afbijt gezet (waarom word de grondlak nooit aangetast door dat gamma afbijt goedje (ja ik heb de 'zware variant' aangelengd met water))Komende dagen nog even scotchen en dan beide delen in de grondlak epoxy spuiten. Fosfateren blijft er bij deze delen eerst even bij want ik weet niet of dat hecht ivm het vertinde gedeelte. Iemand hier een idee over?
|
||||
|
||||
White Power Suspesion is er nog steeds bij mijn weten maar nu als WP Suspesion vanwege het racisme...
En van die demperpatronen die je in de poot kan schroeven die heb je ook wel in allerlei maten... Maar een mooi project is dit! |
|
|||
|
|||
Ergens op een ander forum gelezen dat salzman voor de korte veerpoten gebruikt maakt van golf 1 dempers. Mocht iemand der golfers zich geroepen voelen tot het ter hand nemen van de duimstok (das minder schunnig dan het klinkt) dan zou ik zeer vereerd zijn.