![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zoek standaard golf 1 velgen, eventueel te ruil tegen golf 2 velgen. Het liefst met band erop (op de standaard mk2 velgen zitten ook banden met voldoende profiel)
En met de chrome naafkappen als het kan. Ik wil me Golf namelijk 100% origineel maken, dus daar horen geen mk2 velgen op ![]()
|
||||
|
||||
![]() Er zit wel degelijk verschil in de stalen velgen van de golf 1.
Je hebt velgen die niet geschikt zijn voor de chrome naafkappen en die zie je het meeste! En dus velgen die voor die kappen geschikt zijn! En die zijn er niet zoveel... dus succes met zoeken! Ohja ik zoek ze ook al een tijdje... |
|
||||
|
||||
![]() Huh, die clips kun je toch gewoon in de gaten tussen de boutgaten steken?
|
||||
|
||||
![]() En ze bestaan overigens in 4,5 5 en 5,5J
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ze in 5J! Zonder banden en chome doppen! Foto zal ik anders binnenkort even maken. Zo moeten iig even gespoten worden!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nou bij die van mij niet hoor... snapte het eerst ook niet... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb nog 5 5J 13" Golf 1 velgen liggen. Ze liggen in Leiden.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zoek ze eigenlijk wel met chrome kapjes. Waar woon je ergens, want het moet wel een beetje in de buurt zijn als het kan ![]() Quote:
Sorry Leiden is een beetje te ver weg. Of je moet toevallig binnenkort een keer richting oost-brabant komen?
|
||||
|
||||
![]() Als leiden al ver is dan zat Omg. Alkmaar ook wel te ver zijn denk ik!
|
|
||||
|
||||
![]() Ja ik zoek liever iets in de buurt
|
||||
|
||||
![]() skup
|
||||
|
||||
![]() die met die chrome doppen zijn 5.5j (et 38) althans, die van mij, maar lijkt me overal gelijk.
Quote:
die clips zitten in 4 extra (kleinere) gaten, kan wel fototje maken als je wil ![]() edit: ik heb t wel over jetta (1) wielen trouwens..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja doe maar eens... |
|
||||
|
||||
![]() zal vanaaf even fototje plaatsen
|
||||
|
||||
![]() hierbij dan alsnog het fototje van hoe die clips te monteren, er zitten er dus 4 per wiel op
![]()
|
||||
|
||||
![]() aaah nu heb je voor mij meteen t mysterie opgelost wrm die gaten er zitten
![]()
|
||||
|
||||
![]() Passen originele chrome doppen van een T3 ook op die golf 1 stalen velgen?
|
||||
|
||||
![]() ik zoek ze nog steeds hoor
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hoe kan ik zien of die naafkappen voor een golf mk1 staal is? Ik heb namelijk een paar chrome naafkappen gevonden, maar die jongen weet niet zeker of ze voor een golf zijn. Niet dat ik straks keverkappen gekocht heb ofzo
|
||||
|
||||
![]() niemand die dat weet..?