|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Wat is er mer Rico aan de hand? Zonnesteek? Jens
|
|||
|
|||
Quote:
YESDe kogel is door de kerk Niet verder vertellen, maar mijn vrouw wilde eigenlijk de bus weg doen. Nu heb ik haar zover dat we de bus (door iemand anders) apk klaar laten maken en laten keuren. We kunnen dus weer verder Ik zoek nog wel een andere motor, om deze op termijn te vervangen, maar we gaan weer aan de slag. "Jullie gaan me zien deze zomer!!!" |
|
|||
|
|||
Lomax, die kever en bus komen toch uit langedijk
Ben er deze week ook nog op het meer geweest, jammer dat ik het niet gezien heb. vr. gr. Erik |
|
||||
|
||||
Quote:
Rico komt naar je toe deze zomer!
hoog (bn.) 1 reikend tot of zich bevindend op een punt dat naar verhouding ver boven het referentiepunt ligt <=> laag Last edited by VWrijder : 15-05-2006 at 09:31. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik had geen zin om tot de zomer achter die vrachtwagen aan te blijven rijden...
|
|||
|
|||
Ow, dat hij bij de keverboet werkte wist ik
Dat ie weg was nog niet. En waar hij woont weet ik dan weer wel precies Zo'n busje valt op in het dorp ! |
|
||||
|
||||
Quote:
Ook meteen verlagen Rico? |
|
||||
|
||||
geintje, cool dat je bus weer op de weg komt!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Precies! Daar horen ze thuis!