#21
|
||||
|
||||
Waarom geef je niet gewoon iets meer geld uit en koop je bij mij een nieuwe nokkenas?
Ben je in 1 keer van alle vragen af en weet je zeker dat het goed zit. Daarnaast heb je een factuur en garantie en kan ik je adviseren wat voor jou de beste keuze is. Zoals Andre het al aangaf is een standaard nokkenas van een G60 geen goede optie voor een aangezogen motor, ik heb het onlangs nog geprobeerd en de motor liep slechter dan met de org. nokkenas. De nokkenassen van Schrick zijn prima voor de meeste motoren, het is een bekend merk. Ik lever ze evt. ook, maar gebruik bij voorkeur liever een ander merk waar ik veel betere ervaringen mee heb.
__________________
Groeten, Jeroen. |
#22
|
|||
|
|||
Wat zijn al mijn vragen dan (dat van die G60 vroeg ik voor de zekerheid, want op duitse forums werd dit genoemd)...ik wil gewoon wat ervaringen horen van mensen met een 276 nok of een 300 nok...maar die zijn er niet zoveel blijkt ...
Ik heb geen nok nodig...maar als ik nu al iets leuks tegen het lijf loop, heb ik dat alvast voor als ik straks het blok een beetje laat tunen. En als iemand zegt: met deze en deze setup loopt het super, kan ik er rekening mee houden en hem alvast in huis halen. Zo niet, laat ik hem links voorbij varen... |
#23
|
||||
|
||||
He,
Mijn GTI heeft een 272 graden nokkenas. Trekt erg snel op! Wat ik gehoord heb...er kan ook 300 graden in, dan schijnt een g60 zelfs moeite met je te hebben met optrekken. Maar of het bij laag toerental nou zo lekker loopt... ik weet het niet. Weet wel dat het met mijn nokstok geen enkel probleem is bij welk toerental dan ook. |
#24
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk dat dat niet zo schijnt te zijn....maar je mag het wel eens proberen.
__________________
Rallye Club Friesland, wie anders! VRnixT naar TFSI DSG |
#25
|
|||
|
|||
Lijkt me ook wel sterk, maar wel mooi verhaal! Bedankt...met name dat optrekken interesseert me natuurlijk...je mag toch nooit volgas in holland !
Bedankt! |
#26
|
|||
|
|||
Quote:
een golf 1 is iets lichter als een orginele G60 [gokje ] |
#27
|
||||
|
||||
Quote:
Mijn GTI is zwaarder en heeft die nokstok niet. Ik kom er mun bed niet voor uit |
#28
|
|||
|
|||
Mijn GTi is ook zwaarder...stomme audio ook
|
#29
|
|||
|
|||
ik had nog 1 vraagje aan jullie, wat ik beetje over het hoofd had gezien....
Hoe klinkt dat, een 300 graden nok ? Veel verschil met een 280 graden nok? Thnx ! |
#30
|
||||
|
||||
Quote:
Als je moet no no's praat denken die dat je een geweldig snelle auto hebt. Als je met een tuner praat....denkt die 300 graden voor een straatauto
__________________
Rallye Club Friesland, wie anders! VRnixT naar TFSI DSG |
#31
|
|||
|
|||
Dankje...
Denk toch dat ik je advies dan maar ten harte neem...anders denkt straks iedereen...luister niet naar hem, met z'n 300 graden voor een straatauto ! |
#32
|
||||
|
||||
doe je het voor jezelf of voor "iedereen"
t is jouw auto en jij moet hem lekker vinden rijden, als jij een golf wil met het gedrag van een racewagen moet je gewoon de 300 graden nemen... boeit jou t nou of iemand het dom vind ofniet....
__________________
Mijn project, '77 audi 50 Quote:
|
#33
|
||||
|
||||
Quote:
Vind 276 eigenlijk nog stoerder klinken dan 280
__________________
88 cabrio 2.0 83 golf gl 1.5 |
#34
|
|||
|
|||
Klinkt exacter en meer over nagedacht .
Ja Berserker, heb je gelijk in! Zou wel goede anti-vriendin-jat-je-auto-mee investering zijn, komt ze waarschijnlijk niet eens weg . Ik zit nog te dubben... |
#35
|
|||
|
|||
Quote:
was bij m'n 1 ook het geval maar nu is het zo jou auto rijd beter dan de mijne[mkII 16V] |
#36
|
|||
|
|||
Startonderbreker met code erop !
Maar in jou geval, geef dr is ongelijk toch? |
#37
|
|||
|
|||
Weet je al wat je gaat doen?
|