|
||||
|
||||
Toppertje Berend! Kom je ermee naar Nieuwegein de 14de mei? VWO-meeting. Of issie tegen die tijd nog niet helemaal af?!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nope, dan moeten we naar de moeders... Groetjes van de dame die in dit monster mag gaan rijden komende zomer |
|
||||
|
||||
Mooi opgelost zo met dat interieur en de deurpanelen trouwens! Matched mooi met elkaar!
Heb je trouwens nog ingrijpende wijzigingen voor het exterieur voor dit seizoen? |
|
||||
|
||||
Haha, nee we gaan niet naar de VWOmeeting... Ik denk ook niet dat we dat zouden gaan halen met de Jet. Maar gelukkig komen er nog zat andere meetings!
In dat interieur moet je maar eens plaats gaan nemen Arnaud, dan gaan we even een blokkie om Aan de buitenkant gaat zo op het eerste gezicht weinig qua styling veranderen... maar we proberen natuurlijk de details een beetje spannend te houden. Qua velgen ga ik weer voor het type A... maar dan niet deze: Het was dit weekeinde trouwens wel lekker weer om even de Jetta's te luchten (wintervelgen?) EN ja, we hebben verder ook nog wel wat gedaan dit weekeinde hoor. De achterste remklauwen zijn gereviceerd en zitten al op hun plek! Maar daar komt binnenkort even een andere update van! Massel Last edited by LuNaTiK : 07-05-2006 at 21:18. |
|
||||
|
||||
Vind hem met die wieldoppen ook wel ruig
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Vooralsnog kijk ik uit naar welke updates dit topic nog gaan vullen, ben benieuwd! Ben het trouwens met Goos eens dat die wieldoppen ook zeer ruig staan! |
|
|||
|
|||
Het blijven gewoon geweldige velgen die azev a`s.
Ben erg benieuwd als hij af is, en als die van mij dan loopt organiseren we gewoon een mini meet van de trunk`s. |
|
||||
|
||||
Is goed Ron! Gaan we zeker doen! Maar hier eerst even de rem-update, zoals beloofd:
Allereerst dikke Hulde aan Lieuwe die nog een 2ehands klauw voor de achteras voor me had liggen!! Grote klasse maat! Daar heb je forumvrienden voor!! Gelijk de klauw opengehaald natuurlijk, voor een grondige revisie: Alle onderdelen opgekuist Gelijk een nieuwe keerring er in! En nieuwe rubberts van de dealer: En nu kan ie er al weer tig jaar tegen aan: Maar dat gaat natuurlijk niet zonder een net laagje primer: Toen hebben we de klauw maar even origineel vw-tornadorood gemaakt voor de sportieve touch Ook de handremkabels waren aan vervanging toe, dus hebben we het complete zaakje gelijk op de achteras gehangen: Voorkant ook weer netjes: Omdat we nu tegen het einde van het project gaan zijn de achterlichten ook maar weer geinstalleerd... Nu rest ons voor het project remmen alleen de remvloeistof nog, welke aankomend wiekend op de planning staat! massel |
|
||||
|
||||
Schiet mooi op zo! Machtig!
|
||||
|
||||
Zo, gisteravond hebben we de remmen ontlucht en vanmorgen nog eventjes de laatste plastic clipjes voor op de achteras van de sloop gehaald... Alles is nu eigenlijk klaar voor de apk, en dus kon ik mij vanmiddag niet inhouden...
Waaaaaah wat voelt dat goed zeg! Ik heb de eerste officiele paar meters met de 16v gereden!! |
|
||||
|
||||
Die steelies van Wytse staan er zéééér bruut onder!!!!!!
|
||||
|
||||
Ja
Jeumig!!
|
|||
|
|||
Dit vraagt om een flimpje met de sound he
|
|
||||
|
||||
Wat ik me afvraag; hoe groot zijn die wieldoppen op deze foto? Ziet eruit als 16".. Wat voor stalen velgne zitten erachter?
|
|||
|
|||
Gefeliciteerd met de eerste meters rijden, nu nog vele km`s probleem loos rijden.
Maar ik denk dat dat wel goed gaat komen gezien de aanpak van de ombouw. |
|
||||
|
||||
Wat een vertrouwen in een paar van die simpele friezen Ron...
En Goosje... daar zit inderdaad 16" staal achter die boradop, verbreed naar 7,5 en 8,5J. (steek 4 x 100 welteverstaan) |
|
||||
|
||||
Zijn dus Golf/Bora 4 velgen omgeboord naar 4x100? Of zijn die standaard te krijgen in 16" staal?
Toevallig een foto waar ze allebei op staan (voor en achter)?
|
||||
|
||||
nee, niet standaard. Berend heeft er Renault velgen onder dacht ik. Met het naafgat iets opgeboord.
|
||||
|
||||
Inderdaad Renoolstaal ja, maar de naaf hoeft niet groter...
|
|
||||
|
||||
Mooi bakkie zo, ik heb ook Renault staal (tenminst als ik die verkoper eindelijk eens aan de telefoon kan krijgen..) 15" moet ook verbreed worden, maar dan voor de winter dus met 195/50 winterbandjes. Dat lijkt me wel wat.
Heb je geen centreerringen nodig gehad? Ik denk dat, dat wel nodig is, of niet? Mijn staaltje komen van de Laguna I ook 4x100. En moet naar 8J rond om denk ik. En wat Domi al zei, filmpje graag! |