|
||||
|
||||
Mooie wagen
|
||||
|
||||
Quote:
zie topic banden en velgen (195-45-15) zal binnenkort ff een volldedige shoot maken
|
||||
|
||||
zooowww das netjes geworden
|
|
||||
|
||||
Yep, inderdaad een hele nette wagen geworden !!! Heb je het interieur ook helemaal compleet zelf gemaakt/gebouwd ??
Grtz............ LRR
|
||||
|
||||
damn die wagen is vet geworden zeg !!!
heb hem gezien met de steelies eronder, maar met die rs'jes is hij gewoon helemaal AF !!!! veel plezier met deze auto, (zul je er zeker wel mee hebben )
|
||||
|
||||
wowdikke sjit respect voor dit werk. kan je mij de foto's doormailen zonder volksforum logo???
|
|||
|
|||
hele mooie wagen.. alleen dat stuur, tijdelijk hoop ik?? |
|
||||
|
||||
Quote:
super mooie wagen zeg!!! super foto's!! En nog 1 keer terug naar de verzekeringen. Ik geef toe dat ik niet helemaal helder ben geweest. Krijg je he als je net in het vak zit. 70% op vaders naam mag gewoon niet, jij bent de regelmatige bestuurder en dus kan er bij een ongeval een flink eigen risico in rekening worden gebracht. (vaak niet te achterhalen maar het staat zwart op wit) Als je mij nog eens m'n best wil laten doen en je je gegevens even per pb mailt, dan kan ik nog eens een belletje doen voor je. En dan in overleg bekijken hoe en wat. (enige nadeel is dat je volgens mij niet in de buurt woont, en Unive werkt met onderlingen, dat zijn verschillende regio's die allemaal voor zich werken) mocht je nog wat willen weten pb je maar, maar ik denk dat, aangezien je ook dezelfde opleiding hebt gehad je er zelf meer dan genoeg vanaf weet. En 'meer foto's? heerlijke wagen!
|
||||
|
||||
Quote:
idd suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper vette bak heb even staan kwijlen op de mivw meet maar dat stuur.. |
|
||||
|
||||
was daar nou mis mee?????
|
||||
|
||||
Quote:
vraag ik me eigen ook af..... Die wagen is aan alle kanten uber geil, waarom vallen over een stuur wat bij de gehele auto past
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
Auto is idd super, maar ik zag 1 zware tegenvaller, wat voor zo'n nette auto al helemaal niet kan.
Je hebt twee rechterklinken. Aan de bestuurderskant zit die ondersteboven. Hoe dat zo??
|
|||
|
|||
Quote:
dat is zoiezo tijdelijk denk ik.. stuur breek gewoon heel het interieur af. SUPER mooie stoelen super dash en dan een aftermarket stuurtje. |
|
||||
|
||||
en hij heeft als t goed is nu ook nog een golf 1 automaat met kleine lichten op lpg...
limagroen geloof ik....