![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Yep,dus bij 200 komt het erop neer of je een echte vent bent of niet ,trappen alsof je leven er van af hangt ![]() ![]() (Ik blijf voortaan wel achter hem rijden) ![]() |
|
||||
|
||||
![]() denk dat ie met deze setup heel wat sneller dan jou stilstaat...dus je zit op zijn poeperd..
![]() maar jouw kever haalt geen 200.. ![]()
|
||||
|
||||
![]() wat een mooie mk1. heftig scheurijzer.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
de golf dan toch weer wel ![]()
|
||||
|
||||
![]() maar remt niet zo hard als deze golf 1
|
||||
|
||||
![]() voor een cleane look is zo`n remsysteem natuurlijk wel supermooi.....
wat zijn de kosten van zo`n systeem eigenlijk?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
O nee??????? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ook in worthersee te zien ?? ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik kan me een ritje naar het noorden van duitsland herinneren(toen zat het blok nog in de type 2),we gingen effe knallen en ik ging 225,Maar Ron moest effe een impreza WRC (2 deurs) inhalen ![]() En ik ben bang dat deze golf ook niet alergish is voor snelheden boven de 230 ![]() Last edited by M.I.V.W : 27-04-2006 at 22:15. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan heb je duidelijk nog nooit 230 in een golf 1 gereden....dat doe je niet voor je lol. 1 tip, plak je voorraam erin. Na de 240 heb je kans dat deze uit het rubber schiet. Zelf heb ik bleek achter af, 243 gereden. 1x nooit weer. De impact van de wind is zo gigantisch. Na de 200 kun je je hand door je deurstijl naar buiten steken, zie je de motorkap 5cm op en neer gaan. Golf 1 is leuk tot 200. Daarna geloof ik het wel.
|
||||
|
||||
![]() applaus!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan moet je een keer praten met Arno pijperkamp,hem hoor ik hier nooit over en die geeft toch ook geregeld gas ![]() Jan nieuwenhuis was ook nooit bang om zo af en toe over de 200 te gaan ,ik had die man wel eens willen zien in die Lambo zat, toen Jan op zijn bumper zat met 200+ ![]() Ik ben zelf geen speed freak maar dit is toch wel heel erg leuk. |
|
||||
|
||||
![]() gaat de golf ook mee naar worthersee ??
|
||||
|
||||
![]() Voorzover ik weet gaat hij naar der see maar ik weet niet of hij gaat rijden,zou maar zo kunnen.
|
|
||||
|
||||
![]() Erik de Leeuw rijd ook rustig 200+ met de Golf 1 G60 (253pk op de krukas). Hij heeft alleen wel zijn ruit gelijmd
![]()
|
||||
|
||||
![]() mooie auto echt geweldig Had ook niet anders verwacht van ron Maar wat voor bovenste kleppendeksel zit er op Die is niet van een vr6???? is dat een r32 kop
|
||||
|
||||
![]() Bruut
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is een kleppendeksel van een vr6 ,alleen eentje die normaal in een T4 hoort ,daar ligt de motor ver onderin ,er zit origineel een lange olie vul pijp aan,hij is van staal en kan je dus mooi verchromen ![]() Was een idee van mij ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() kwijl.. kwijl.. en nog eens kwijl!
wat is er trouwens met de waterbak gebeurt? die is weg en de kachelunit is ook dichtgemaakt. waarom? en vooral: Hoe?