|
|||
|
|||
Ik vind hem echt vet.... De golf V vind ik persoonlijk de lelijkste golf ooit, maar deze is weer super. Als het een fotosoep is, respect voor de soepers!
|
|
||||
|
||||
nou ik vind de 5 beter dan 4. de 4 ben ik nooit zo een fan van geweest, ik vond de lijn bij kofferklep - achterbumper altijd lelijk.
|
|
||||
|
||||
Quote:
zo zitten we rechter en worden de auto's korter, waardoor de file's korter worden
|
||||
|
||||
kvind hem maar niks...hij word teveel audi
dat ze maar weer ronde koplampen gaan gebruiken |
|
||||
|
||||
k ben benieuwd, die dingen die gilex heeft gepost zijn meer iets zijn van redelijke photoshoppers... dat kan ik iig ook nog maken, en de aanpassingen en fouten zie ik ook
neemt niet weg dat VW een bepaalde uniformiteit in de modellen wil brengen, en t dus logisch zou zijn als zaken als de lichten en grille worden overgenmomen maar de modellen zoals ze hier staan vind ik ook niet allemaal zo'n verbetering eigenlijk de ene lijkt op een alfa, de andere op een A3, weer n ander op een bijmekaar geraapt zooitje VAG onderdelen... denk dat we gewoon moeten wachten tot ie uit is t zal wel net als de golf MK4 cabrio een facelift zijn, die meer op t oude lijkt dan op wat nieuws. enkel andere lichten en iets aan de bumper gedaan
|
||||
|
||||
Vindt hem zeker teveel op een Alfa lijken...maar vondt de 5 ook niet mooi eerst maar nu Mini hem aant verbouwen is begint het ergens op te lijken....
grtz...Vic..
|
||||
|
||||
ik vind het helemaal niks
doe mij maar zo'n lekkere oude |
|
|||
|
|||
super mooie golf .
|
||||
|
||||
Er gaat niets boven de mk1 en mk2...... Vierkant daar hou ik van!
|
||||
|
||||
De achterkant is echt geen golf kont meer
|
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Het is meer een upgrade van de mk5. Dan dat het werkelijk een nieuw model is.
|
||||
|
||||
hij staat niet echt als een huis netals de voorgaande modellen, vindt het een beetje een slap aftreksel van de 5..
|
||||
|
||||
Quote:
Het verschil tussen een Golf 2 met PF motor of Golf 3 met 2E motor is technisch gezien ook niet groot hoor. En Golf 1, Golf 2 was wel een grotere stap maar motorisch viel dat ook wel mee.
|
||||
|
||||
lijkt wel vet ook al is het een fotoosoep
zolang dat het maar niet in de buurt van een mk3 komt want dat is voor mij toch wel de lelijkste golf ooit |
|
||||
|
||||
dit is de golf 5en 1/2
|
|||
|
|||
Quote:
Ik vind het weer de mooiste Golf ooit Het is een klasse model in mijn ogen. Die in de overgang van 4-kant naar ronder zit en zo van beide wat heeft.
|
||||
|
||||
Officiëel: de nieuwe Golf VI
|