|
||||
|
||||
dashboard verlichting
kan iemand me vertellen waar ik de lampjes in t dashboard kan vinden?
heb een losse klok ligge en wilde effe kijken waar de lampjes zitten, omdat ik die bij de jetta moet vervangen... na t hele zaakje uitmekaar te hebben gehaald heb ik echter nix gevonden dat iets van een lampje weg heeft... bij de jetta is de verlichting van de toerenteller, dus de rechterkant, stuk zou iemand me miss n fotootje kunnen sturen waar t duidelijik te zien is, of effe in sesamstraattaal uitleggen waar ik t kan vinden? btw: k heb de zoekfunctie al geprobeerd, maar kon hier nix mee vinden waar ik wijzer van werd
|
||||
|
||||
helemaal niemand die dit weet?
|
|||
|
|||
Quote:
Hey tis pasen he, een hoop mensen zitten NIET achter de pc....even geduld hebben dusssssssssss |
|
||||
|
||||
Quote:
als t om knutselen en auto's gaat heb ik geen geduld... zeg dan tegen die verrekte familie dat ze die paaseieren zelf zoeken! ze hebben ze ook zelf verstopt! en dan die haas... welke haas brengt nou eieren...?
|
|||
|
|||
Quote:
Nou, er was hier net wel een heeeeeeeeeeel aardige paashaas met een tellerbak op zijn nek, en die zei tegen me: kijk hiér zitten de lampjes..... Aardig he |
|
||||
|
||||
Quote:
WAAR!?! k bedoel....zou je me asje kunnen vertellen wat die paashaas je ingefluisterd heeft???
|
|||
|
|||
...zitten ze niet boven in...ze schijnen dan indirect op je tellerplaten
|
|
||||
|
||||
Quote:
dus ze zitten NIET in de bak zelf? maar gewoon in t dash...
|
|||
|
|||
Als je de tellerbak met de wijzers naar je toe richt , dan zie je bovenin de teller bak aan weerzijde 2 zwarte knopjes zitten.
Die draai je er met een kwartslag uit. Ze schijnen dus van boven af op de tellers. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is nu. Mvg De Paashaas. |
|
|||
|
|||
tapijtje even ophaalen laat ik het exact zien paasei
|
|
|||
|
|||
Quote:
Als je de tellerbak los hebt dan zitten er TWEE bovenin, in een soort van bal. Die schijnen indirect op de meters...en er zit er 1 achter de mfa... Het kan eigenlijk niet missen als je het geheel los hebt |
|
||||
|
||||
Quote:
ach poep...klopt... sorry, k was t helemaal vergeten is t goed als ik vrijdag langskom? k heb nu n post-it boven me bureau gehangen....zal t niet vergeten! dan checke we gelijk effe voor t lampje...danku feestelijk!