|
||||
|
||||
ziet er erg ami uit zo....mooi! maarre ben niet zo weg van die velgen......niet gewoon staal 16 inch met een callook dop erop?
|
|
||||
|
||||
Quote:
16" staal? Cal look dop? Uitlaat staat overigens erg mooi Emiel. |
|
||||
|
||||
Quote:
Waterkokers Oskar,Waterkokers Bedankt,ben er erg groots mee. |
|
|||
|
|||
ziet er erg goed uit emiel,echt super zo
|
|
||||
|
||||
netjes hoor!!!
|
||||
|
||||
Quote:
velgen van bril, 16 inch zonder gaten....achter breed en dan een chrome wieldop zonder vw logo (callook doppen volgens paruzzi) |
|
||||
|
||||
Ik zou dan zelf gaan voor de stalen 17" 5x205 velgen met dop ...
Last edited by Area51 : 18-04-2006 at 12:48. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat begrepen we al, maar dan nog........
|
||||
|
||||
Fuchsen klinkt beter denk ik
|
|
||||
|
||||
Quote:
maar dan nog wat? Is het de bedoeling dat we allemaal meezwemmen met de stroom ofzo? Geef alleen iets aan wat ik denk...niet zo stoer zijn hoor.... en ja fuchsen zijn wel mooi, maar lijkt een beetje op wat je hebt, maar dat was ook je bedoeling denk ik zo. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat ze er op lijken komt waarschijnlijk door het feit dat er al Fuchsen onder zitten
|
||||
|
||||
Quote:
Hehehe |
|
||||
|
||||
Vindt het ook een schitterende voiture hoor mensjes...maar mijn keus zou ook op andere wielen passen....
Maar wie ben ik he ;-) ... grtz....Vic...
|
||||
|
||||
Quote:
echte fuchsen komen niet onder een opel vandaan. |
|
||||
|
||||
Quote:
Het zal je verbazen voor welke auto's Fuchs velgen maakt/heeft gemaakt. Ik vind zelf de porsche fuchsvelgen een stuk mooier, maar gezien het budget wat Emiel had met de opbouw van deze auto begrijp ik zijn keuze wel. Overigens ongelovelijk wat hij binnen dat budget heeft kunnen doen. |
|
||||
|
||||
mooie kever, dat hoor je mij ook niet ontkennen...en ja onder echte fuchsen versta ik dan wel de porsche 911 versies...die van de 914 vind ik dan weer niet om aan te zien!
maargoed, smaken verschillen te alle tijden! ontopic maar weer? |
|
||||
|
||||
Quote:
super mooi werk inderdaad...maar als je spuiter bent kan ik wel begrijpen dat je binnen het budget blijft. |
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad... das toch een heeeel groot gedeelte van de kosten... Quote:
Proef ik hier enige vorm van arrogantie... |
|
||||
|
||||
Quote:
Smaken verschillen. |
|
||||
|
||||
joah, maar aardiger reageren is niet veel moeite he.....