|
|||
|
|||
Quote:
ja daarom heb ik die in de garage staat ook trug gebracht naar orgineel die buiten staat ( waar ik in rij ) hebben ze nooit aan geknoeit gelukkig |
|
||||
|
||||
zooooooo VOKLSWIEN waar doe je dat van !!!!!!!!!!!
mooie auto heb je er bij gekocht echt netjes zeg |
|
||||
|
||||
ontzettend mooie auto's!!!!!!!!
wat ga je met t project doen?? |
|
|||
|
|||
Quote:
heel hard werken |
|
|||
|
|||
Quote:
zoek nog een achter bumper voor de auto en dan zie ik wel .. of heb jij een ander idee |
|
||||
|
||||
voor die 7 jaar heeft ie in Heerenveen rondgereden.. ken hem ook wel
|
|||
|
|||
Quote:
dat was in die 7 jaar daar heefd de eigenaar ook gewoond idd hij was de 3 eigenaar ik nummer 4 dus was wel nieuwschierig wie de andere 2 zijn geweest de 1e weet ik van naam die staat in het boekje |
|
||||
|
||||
die auto rijd al meer dan 10 jaar hier in heerenveen rond
|
||||
|
||||
mooie wagen veel plezier ermee!
|
|||
|
|||
dank je had graag even naar drachten gewild vandaag met de auto maar kwam iets tussen jammer genoeg
|
|
|||
|
|||
Quote:
nauw dat lijkt me sterk want de vorige eigenaar heefd hem 7 jaar op naam gehad en de auto kwam uit de buurd van arnhem maar oke 7 jaar en 10 jaar zit niet veel tussen |
|
|||
|
|||
in mijn familie edition naar wolfsburg geweest
en ff voor slot wolfsburg even foto gemaakt Last edited by voklswien : 30-08-2006 at 16:59. |
|
|||
|
|||
zo mooi daar he dit bij voorbeeld .000.249 km
of deze jetta met abs, asr, elektriese ramen,en spiegels ,10 spekers orgineel airco, klima tronic, radio van af het stuur te bedienen, digitaale klokken enz enz en dat in 1984 let op de rooie biesen in de gril en de bumpers nieuwe golf 2 gl met 45 km op de klok passat gti Last edited by voklswien : 30-08-2006 at 21:07. |
|
|||
|
|||
ziet er erg netjes uit denk dat ik m ook maar die kleur groen laat spuiten
|
|
|||
|
|||
chiek deze kleur
|
|
||||
|
||||
Stond die auto ook niet Te koop ? (TB-26-ZL) Of heb ik dat verkeerd?
|
|
|||
|
|||
TB 26 ZL is deze
|
|
||||
|
||||
Jaah, die stond toch een tijdje geleden te koop, of zit ik nu helemaal verkeerd?
|
|
|||
|
|||
is al vehuist naar arnhem ..
klopt had ik voor de gein op mp gezet en hier ook trouwens maar wat heefd die met de groene te maken om dat die ook te koop staat en de jetta ook bouw graag leuke auto's en als er iemand is die hem leuk vind is ie vaak wel te koop Last edited by voklswien : 06-09-2006 at 22:10. |
|
||||
|
||||
Vandaag gespot bij de dealert in Drachten. Op staaltjes ist niet een hele bijzondere auto maar de algehele staat is super!!
Als ik nog zoiets zocht wist ik het wel maar helaas, genoeg auto's en te weinig geld. Kon je er nog wat voor vangen???