Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK II
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 08-04-2006, 14:21
TD15 TD15 is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 362
Default Ombouw K-Jetronic naar Digifant?

Hallo mensen!

Vergt de ombouw van K-Jetronic naar Digifant veel zweetdruppels? Wil in de toekomst graag een optie open houden voor eventueel turbo, en dit schijnt (in mijn vorige topic) een stukje ingewikkelder te zijn dan bij Digifant. Wat moet je allemaal over bouwen, of moet echt de complete draadboom eruit gehaald worden?

Alvast bedankt !

PS. Met een turbo kan je beter met een origineel nokkenas dan met een 300 graden nok rijden lijkt mij toch? Voor nu (dus zonder turbo) is het dan te doen om met 300 graden nok te rijden, of is dit voor dagelijks gebruik zéker af te raden?

Last edited by TD15 : 08-04-2006 at 14:24.
Reply With Quote
  #2  
Old 08-04-2006, 14:41
Stijn's Avatar
Stijn Stijn is offline
Class of 2003
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 8,760
Send a message via ICQ to Stijn Send a message via AIM to Stijn Send a message via MSN to Stijn
Default

Eenvoudigste is om een draadboom van een G60 in te bouwen. Digifant verg wat extra sensors hier en daar, en natuurlijk een fuelrail en injectors (indien je 8V rijdt volledig over te nemen van een G60). Gevolg daarvan is dus ook dat je andere injectorhulzen in het spruitstuk dient te plaatsen, maar ook dit is een direct-fit.
__________________
Quote:
Quagmire: Hey there sweetie, how old are you?
Connie: 16.
Quagmire: 18? You're first.
Connie: Mom!
Quagmire: I like where this is goin'! Giggidy, giggidy, gig-gi-dy!
Reply With Quote
  #3  
Old 08-04-2006, 15:25
Fred Fred is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,351
Default

Quote:
Originally Posted by Stijn
Eenvoudigste is om een draadboom van een G60 in te bouwen. Digifant verg wat extra sensors hier en daar, en natuurlijk een fuelrail en injectors (indien je 8V rijdt volledig over te nemen van een G60). Gevolg daarvan is dus ook dat je andere injectorhulzen in het spruitstuk dient te plaatsen, maar ook dit is een direct-fit.


Ware het niet dat bij een 8V van het type wat hij heeft de injectoren NIET in het spruitstuk zitten...maar in de kop, dus dat zal afgedopt moeten worden op een of andere manier
Reply With Quote
  #4  
Old 08-04-2006, 16:20
TD15 TD15 is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 362
Default

Ah oke, dankje, dat is een punt van overweging ! En over het nokkenas, is er een beetje dagelijks te rijden met een 300 graden nokkenas? Of is dat één grote elende?
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 19:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum