|
View Poll Results: ik kom ff kijken in Smitshoek | |||
ja | 15 | 65.22% | |
nee | 8 | 34.78% | |
Voters: 23. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
|||
|
|||
Was wel ff leuk om wat bekende wagens te zien, jammer dat het weer niet echt best was anders had ik zeker langer gebleven, ben benieuwd naar de volgende meeting als het zonnetje schijnt.
|
|
|||
|
|||
Quote:
1ste prijs grootste roetwalm uit de uitlaat zeker?
|
||||
|
||||
twas koud. Goede opkomst, ca 80 auto's en 110 mensjes.
erg gezellig. Loterij ging goed. Iedereen die geweest is: BEDANKT tot meets. |
|
||||
|
||||
twas weer gezellig
ik was wel eerst verkeerd gereden kwam in een of andere woonwijk terecht (vondt de auto niet zo leuk met al die *** drempels) wel wat koud maar je ken nie alles hebben gelukkig bleef het wel droog kheb wel weer een mooie witte kever bij de verzameling bedankt voor de organisatie ps heb je nog veel koffie en koek over?
|
||||
|
||||
Geen foto's gemaak op de meet?
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik niet ze zijn wel gemaakt maar kweet niet of diegene van hier komen
|
||||
|
||||
ow ben wel benieuwd hoe het was
|
|
||||
|
||||
Heb wal wat foto´s gemaakt, wel eens waar een paar donkere maar zal ze vanavond wel ff uploaden.
|
||||
|
||||
cool
|
|
||||
|
||||
Quote:
gaat wel. kheb 2 kids die GEK zijn op chocolate chipped cookies ennuh, koffie is LAAAAAAANG houdbaar . |
|
||||
|
||||
Zo bij deze dan mij foto's ze zijn erg donker helaas ,maar jah beter als niks.....
En voor de liefhebbers nog een klein stukje film, van een van de Zilvergrijze Golf 4 ......http://media.putfile.com/Golf-4-Smitshoek-Meeting
Also proud member of VAG-a-Holics Last edited by Mercurio : 09-04-2006 at 08:19. |
|
||||
|
||||
ja het was zeker heel erg gezellig...
we hadden 5 prijzen geloof onder de Vag-á-Holics hahahah... was erg gezellig LTJE thanks... beetje me telefoonnummer op internet te zetten Marcel...
|
||||
|
||||
Zal hem volgende keer ff bewerken , maar dacht help je ff bij je verkoop , maar was idd erg gezellig en dicht in de buurt.
|
|||
|
|||
dat probleem had ik ook darkproject reed daar ook in die wijk mijn tom tom werd gek en mijn schokbrekers ook denk maar goed was wel een gave meeting!was beetje koud maar met een warme snack in de hand viel het mee!
|
|
||||
|
||||
Quote:
ja de mijne ook hij gaf aan dat ik naar links moest dat moest dus rechts zijn
|
||||
|
||||
Ik was iets aan de late kant, maar ondanks dat vond ik het nog best gezellig en de patat was ook goed . Ik kijk alweer naar de volgende uit....
|
|
||||
|
||||
Quote:
is niet de eerste keer hoor dat mijn nummer hier te lezen is wat maakt het uit...
|
||||
|
||||
He LTje en fam!
Beter laat dan nooit maar bedankt voor de meet en natuurlijk het dekentje voor mijn woofer