|
View Poll Results: ik kom ff kijken in Smitshoek | |||
ja | 15 | 65.22% | |
nee | 8 | 34.78% | |
Voters: 23. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
|||
|
|||
Quote:
mee eens. zoiezo vind ik dat je je bij een meeting moet gedragen, en ieder zn verantwoordelijkheid kent. |
|
||||
|
||||
Quote:
He Edwin, da's toevallig dat ik jou hier tegenkom, ik ben die kollega van jou met al die amerikanen van de ALC Misschien dat ik vrijdag ook wel even kom kijken....ik heb ook nog wel wat duits spul
|
|||
|
|||
Morgen nog ff de roetboot wassen en dan snel naar Smitshoek,heb er zin an!!!
|
|
||||
|
||||
ik moet de polo ook ff nodig doen (hij ziet er nu niet uit)
maar dat gaat wel lukken kzie jullie morgen wel mzzl
|
||||
|
||||
Vanavond moet het gebeuren!! en Blekkie je hebt gelijk iedereen heeft zijn verantwoordelijkheid maar soms moet er iemand zijn met de corrigerende tik op de vingers
Tot vanavond!
|
||||
|
||||
Quote:
Zeg Frans, Ik mis de categorie “VW met het meeste gereedschap” Als ik toch met de Kever kan (mag) komen, doe ik mee voor "Origineelste VW" prijs. Je hebt trouwens een PM. Tot vanavond. Edwin
Even voorstellen Last edited by AntiAlfa : 07-04-2006 at 09:17. |
|
||||
|
||||
Quote:
gedeelde eerste plaats dan :P de jetta word ook uit de garage getrokken namelijk dames en heren zie jullie vanavond |
|
||||
|
||||
Ik kom ook met de derby
|
||||
|
||||
Oe ik ruik de patat al. gezellie.
Tot straks. Edwin
|
||||
|
||||
Was eerst van plan te komen, maar t weer is dusdanig omgeslagen dat ik maar lekker thuis blijf.
|
||||
|
||||
zo weer thuis.
was gezellig avondje. mams ook weer blij met een flechedeken en een uitlkapbaar mandje. bedankt frans voor het organiseren en de rest om hem hier in te ondersteunen. volgende keer benk weer aanwezig, hoop dat we dan een lkkr bbqtje erbij kunnen zetten |
|
||||
|
||||
Het was zeker gezellig, Frans top voor de organisatie. En bedankt voor de originaliteits prijs
|
||||
|
||||
Zo ook weer thuis......Frans en familie TOP geregeld.....
Goed verlopen meeting...MET bezoek van de wijk-agent + agente.... Prijsjes..en een loterij..... Jaja alles erop eneran..... Er zijn 110 lootjes uitgedeeld...niet slecht!!!!!! tot de volgende x...... gr eric |
|
||||
|
||||
Frans het was superrrrrrrrrrr.
Laterrrrrrrrrr. Edwin
|
||||
|
||||
JULLIE allen bedankt.
Zo'n meeting staat of valt toch met de opkomst............. Ondanks het niet zo denderende weer 110 piepeltjes THX u allen. mun meissie had het PRIMA naar dur zin. Morgen weer????? |
|
|||
|
|||
Lt-familie bedankt voor de leuke avond en de 6 bakken koffie..........mmmmmmh
O-ja,en eindelijk de roetboot in de prijzen |
|
|||
|
|||
LTje goed georganiseerd/ was gezellig. best goede opkomst ook!
wanneer weer hopelijk is mn waggie dan af vaggie bedankt voor de spullen grtz |
|
|||
|
|||
Quote:
Graag gedaan Gerwin............ En nu weer ontopic |
|
||||
|
||||
ja het was een geslaagde meeting maar zijn er ook nog foto's gemaakt ?
afz arjan |