|
View Poll Results: ik kom ff kijken in Smitshoek | |||
ja | 15 | 65.22% | |
nee | 8 | 34.78% | |
Voters: 23. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik neem voor de zekerheid wel een grote garagekrik mee! Tot vrijdag...........vag-freak en knipper |
|
|||
|
|||
Quote:
Hey Ltje bedoel je dit: - Frans (Ltje) - Darkproject - Antialfa - PatrickMK1 - vwjopie - Blek - Knippertje - Vagfreak - Vwracing ( 2 personen ) Last edited by vwracing : 03-04-2006 at 19:04. |
|
||||
|
||||
Quote:
exactemundo |
|
|||
|
|||
- Frans (Ltje)
- Darkproject - Antialfa - PatrickMK1 - vwjopie - Blek - Knippertje - Vagfreak - Vwracing ( 2 personen - classic line (2 personen |
|
||||
|
||||
- Frans (Ltje)
- Darkproject - Antialfa - PatrickMK1 - vwjopie - Blek - Knippertje - Vagfreak - Vwracing ( 2 personen - classic line (2 personen - Mercurio (val onder een van de 3 of 5 auto´s van VW Jopie ) |
|
||||
|
||||
- Frans (Ltje)
- Darkproject - Antialfa - PatrickMK1 - vwjopie - Blek - Knippertje - Vagfreak - Vwracing ( 2 personen - classic line (2 personen - heineken787 nog ff onbekent met zijn hoevelen :P |
|
||||
|
||||
- Frans (Ltje)
- Darkproject - Antialfa - PatrickMK1 - vwjopie - Blek - Knippertje - Vagfreak - Vwracing ( 2 personen - classic line (2 personen - heineken787 nog ff onbekent met zijn hoevelen :P - René ( idem als heineken)
|
|||
|
|||
dus je komt toch rene met de derbie
ik ben benieuwt gr mike |
|
|||
|
|||
- Frans (Ltje)
- Darkproject - Antialfa - PatrickMK1 - vwjopie - Blek - Knippertje - Vagfreak - Vwracing ( 2 personen - classic line (2 personen - heineken787 nog ff onbekent met zijn hoevelen :P - René ( idem als heineken) - VW_Driver86 (met mk2 erbij in totaal 4 personen)
|
||||
|
||||
- Frans (Ltje)
- Darkproject - Antialfa - PatrickMK1 - vwjopie - Blek - Knippertje - Vagfreak - Vwracing ( 2 personen - classic line (2 personen - heineken787 nog ff onbekent met zijn hoevelen :P - René ( idem als heineken) - VW_Driver86 (met mk2 erbij in totaal 4 personen) - Mercurio |
|
||||
|
||||
Quote:
Als die er onder past Kan je beter een paar lange rijplaten/planken meenemen zodat het wat minder stijl word Ik moet mijn caddy inrijden dus ik denk dat ik wel ff een rondje R'dam ga rijden
Audi A4 Avant TDI werkpaard VW Passat LS '74 1.8 Weber hobbypaard Renault Twingo @ LPG-G3 Cheap-o-paard - Build to go, not to show - Last edited by Morninglight : 04-04-2006 at 17:38. |
|
|||
|
|||
Zijn dit alle auto's pas????
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
op dit forum wel. Ik heb hem op 7-8 VW forums gepost. tot nu toe ca. 60 aanmeldingen ast weer meezit hoop ik boven de 100 auto's te komen. plaats voor 200-220 auto's. gewoon iedereen met een VW is welkom. LUPO, POLO, GOLF, TOURAN, TOUAREG, JETTA, PASSAT, KEVER, SPIJLBUS, TRANSPORTER, LT........... Kom maar op. |
|
||||
|
||||
NEERSLAGVERWACHTING VOOR VRIJDAG:
0 - 1 mm Da's hooguit een beetje natte wind en wij jongens van stavast laten ons daar toch niet door weerhouden???? _________________ The Bigger, The Better, The LTje |
|
|||
|
|||
Quote:
Krik is aangepast,dus past er onder........ Anders zet ik em wel buiten het terrein,weet gelijk iedereen waar het is.... de roetboot kennen ze allemaal |
|
||||
|
||||
- Frans (Ltje)
- Darkproject - Antialfa - PatrickMK1 - vwjopie - Blek - Knippertje - Vagfreak - Vwracing ( 2 personen - classic line (2 personen - heineken787 met zijn 3en - René ( idem als heineken) - VW_Driver86 (met mk2 erbij in totaal 4 personen) - Mercurio |
|
||||
|
||||
Quote:
Mijn VW is toch ECHT groter . Staat bij de ingang. Ook hangen er VW vlaggen. KAN niet missen. |
|
||||
|
||||
Quote:
je moet maar denken...veel mensen hebben een hekel aan lijstjes..en komen toch wel.. Niet nerveus worden "ouwe 'hahahaha..... Van het cabrio forum komt een mooi rijtje cabbie,s... gr eric |
|
||||
|
||||
Quote:
kweetut, kweetut, ksta op 7 forums............... "pas"50-60 aanmeldingen hoest met toilet? ist lukt? |
|
||||
|
||||
- Frans (Ltje)
- Darkproject - Antialfa - PatrickMK1 - vwjopie - Blek - Knippertje - Vagfreak - Vwracing ( 2 personen - classic line (2 personen - heineken787 nog ff onbekent met zijn hoevelen :P - René ( idem als heineken) - VW_Driver86 (met mk2 erbij in totaal 4 personen) - Mercurio - Rocco - Scirocca Om het lijstje maar even aan te vullen