![]() |
|
||||
|
||||
![]() nee tis toch donderdag ??
|
||||
|
||||
![]() Zal ff een verhaal vertellen
Dindag morgen was ik aan het werk krijg ik telefoon , Een meneer die vroeg of de bus op de parkeer plaats van mij was . Dus ik ja die is van mij hoezo dan ? Nou ze zij bezig met laden en lossen op de parkeerplaats en nu is er een tap tegen je bus gekomen !!! Ik had wel gezien dat ze bouwmaterialen aan het lossen waren maar een tap had ik nog nooit van gehoord . Dus die man zegt ik zou maar ff gaan kijken als ik jou was . Dus ik de winkel op slot gedaan en loop naar de bus komt ik langs een biertap heen gelopen . Kijk ik naar de bus zit er gewoon een deuk en een kras op mijn bus !!!!!!!! Dus als eerste onder de voorruit gekeken naar een briefje maar nee geen briefje erop . Eindelijk de mensen gevonden die bij die biertap horen gaan ze nog lopen ontkennen ook !!! Dus ik zeggen ik heb een heel kantoor die het hebben gezien , nou en toen had hij de tap idd bij de bus vandaan gehaald . Maar hij stond er niet tegenaan maar ernaast . Ja dikke lul daardoor komt er geen deuk in mijn bus . Nu wordt het weer een vezekerings gevalletje !! Fijne week dus !
|
||||
|
||||
![]() Damn
![]() Daar word je ook niet vrolijk van, denk niet dat ik zo rustig was gebleven ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Was natuurlijk leuker geweest als die kerel van die tap had gezegd toen je aan kwam lopen EEHHHJJJJJJJJJ BIERTJUH??
![]() |
|
||||
|
||||
![]() op zulke momenten kan me goed beheersen !
![]() Voor een paar weken geleden kwam ik bij de bus toen had iemand hem op sleep touw willen nemen gewoon kats de trekhaak in mijn bumper geramd !! Weer een gevalletje waarborgfonds
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Minder man! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En hij zag er nog zo mooi uit op de VW-meeting ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() tjsonge jonge die gasten uit Kampen kunnen ook echt helemaal niks!
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() Kappe nou he ![]()
|
||||
|
||||
![]() enige wat ze kunnen is een bel om de nek van een steur hangen en een koe de kerktoren in hijsen!
stelletje sigaren makers!
|
||||
|
||||
![]() hahahahahahahahaa !
Mooi gezegd ! ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() dit weekend Boney m in kampen! gezelligheid!
|
||||
|
||||
![]() nou mijn weekend kan ook niet meer stuk!
Heb net m'n droomwoning gevonden!!.. beter vanavond meteen effe keihard zuipen om het te vieren ![]() |
|
||||
|
||||
![]() kijk das veel waard paultje heb ook net mijn eigen huisje, en dat voelt wel goed alleen helaas geen garage maar die prijzen hier wordt je niet vrolijk van
|
|
||||
|
||||
![]() lunatic.. zeker heel fijn.. en voor een garagebox sta ik ook ingeschreven.. alleen die zijn minstens twee straten verderop
![]() en die prijzen daarvoor varieren hier van 40 tm 70 euro pm ongeveer prettig weekend allemaal!! |
|
||||
|
||||
![]() heb je koop of huur?
|
|
||||
|
||||
![]() eindelijk wat brabanders
![]() |