|
||||
|
||||
OPGELET...
Wegens organisatorische redenen zal RETRO VWMANIA 2006 plaatsvinden op 07 MEI ipv 30 APRIL!!!! Ik hoop jullie daar allemaal te zien... Greetz
|
|||
|
|||
@sponzer, wil je daar blijven slapen dan? is toch maar een one day event?
btw, 7 mei komt wel beter uit ivm koninginnedag denk ik ook!!! |
|
||||
|
||||
Ja ik wou er blijven slapen.
Ik ga niet voor 1 dagje heen en weer Trouwens, ik vind t wel behoorlijk Kloten van de Bok! Loop je alles te regelen e.d. en is net alles voor elkaar, wordt de datum verschoven. Maar ja... Niks aan te doen... Last edited by Sponze® : 29-03-2006 at 17:27. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja mannekes, geloof me, het is voor ons nog meer kl*te hoor... Maar het kon echt niet anders...Parking was dubbel geboekt, dus
|
||||
|
||||
komt voor mij ook wel een beetje beter uit. mijn nichtje doet nl der communie op 30 april. nu het een week later valt kan ik er iets sneller zijn
|
||||
|
||||
ok dan! aangepast op de website!
|
|
||||
|
||||
haha, yes gewoon de hele avond door biertjes drinken op 29 april
Zat er al over in om brak richting belgie te stuiteren...... |
|
||||
|
||||
Quote:
Mooi hoor, nu de banner nog, want daar staat nog steeds 30 April op but on the other hand,
|
||||
|
||||
Damn heren....
Oude datum kwam me beter uit... heb al 2 daagse meet op 6 en 7 mei!!! Maar zal voor mij wel met koppijn die kant op cruisen zijn denk ik... mzzl..Vic..
|
||||
|
||||
vic ga je naar osnabruck dan???
best jammer dat deze 2 meetings tegelijk vallen. word ff stootje trekken waar we heen gaan :P |
|
||||
|
||||
vorige 2 edities gemist, deze editie moet ik hoe dan ook mee maken!
|
||||
|
||||
Quote:
BANNER IS IN DE MAAK, KOMT VOOR MEKAAR...
|
||||
|
||||
Titi, je weet waar ie naar toe moet?
Je mag em anders ook naar mij mailen, zorg ik dat ie erop komt
|
||||
|
||||
Beter die nieuwe datum.........krijg ik de GTI wel op tijd af...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Quote:
Ok thanks? zorg ervoor dat ik hem zo snel mogelijk doorstuur...Maar is momenteel een beetje een chaotische toestand met die datumswijziging
|
||||
|
||||
in de banner bovenaan het forum staat ook nog de oude datum
|
|
||||
|
||||
Ik heb net nog ff fotokes gezocht van
vorig jaar, en het begint me totaal te kriebelen! krijg echt wel zin in deze meet!!! http://www.volksforum.com/albums/browseimages.php?c=50 Ben benieuwd |
|
|||
|
|||
Wordt er ook iets georganiseerd vanuit de regio Arnhem/Nijmegen georganiseerd om met z'n allen naar de meeting te rijden? Misschien heeft iemand daar al wat over geroepen maar denk vraag het nog ff.
|