|
||||
|
||||
hey!
Met wat voor lijm heb je dat schuim aan de binnenkant van je motorkap geplakt? |
|
||||
|
||||
Quote:
3M contactlijm nummer 8150 |
|
||||
|
||||
Vandaag de remklauwen terug gekregen. Zijn glasparel gestraald.
En ook heb ik me waterflensje . Een nieuwe. Dus dat altijd beter dan een gebruikte. En dat voor nog geen 3 euro . Mja foto's van de remklauwen : Ik ga ze denk ik woensdagavond even spuiten. Dan kan ik ze zaterdag miss in elkaar zetten, of volgende week. Kan de Golf weer op de poten !! Moii!!! |
|
||||
|
||||
erg netjes allemaal. mijn complimenten voor je project.
|
||||
|
||||
Quote:
Dankje |
|
|||
|
|||
Zo zeker veel respect voor het verzette werk. Is echt helemaal super zeg.
Maar hoe zit het nou met het interieur? Is dat al af? Zitten de GTi stoelen er al in? Foto van dash met de witte tellers? (dus met tellerunit ingebouwt). En nee ik ben helemaal niet fotoverslaafd :P Keep up the good work |
|
||||
|
||||
Quote:
Jaah dat zit er allemaal al in or . Moet alleen de deurpanelen er nog opzetten!! Zal morgen wel even foto's maken! |
|
|||
|
|||
Gaaf project.. wel handig als je zoveel connecties hebt...
Veel suc6 doar int Veendam... |
|
||||
|
||||
HIJ LOOPPPPTTTTT!!!!!!!
Ja jullie lezen het goed. Na het aansluiten van het pompie en er ff een Hak potje met benzine erin ernaast te hebben gezet liep ie toch echt na een paar keer ronddraaien !!! Hij liep niet echt lekker, mja wat wil je zonder uitlaat . Zit alleen een spaghetti onder. Dus heb ik de carbs maar even allemaal gelijk gezet. Lucht- en mengselschroef allemaal even 1,5 slag open. En de ontstekingsvolgorde nog even ge- 'doublechecked'. En toen liep het wel aardig !! Alleen wat een lawaai!! Mja zal de uitlaat binnenkort even fabriceren, en dan zal het echte filmpje ook komen. Anders hebk de buren hier zo ! En natuurlijk nog wat foto's..... De remklauwen in kleur: En voor de mensen die willen zien wat voor 'n zooi er in de auto ligt: !! Moiii |
|
||||
|
||||
das geen lawaai das muziek die iets harder staat
|
||||
|
||||
En toen waren je kleppen eraan. Hopelijk niet te lang laten draaien zonder uitlaat?
Maar mooi dat tie wil lopen hoor! |
|
|||
|
|||
mooi werk man
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nee heeft maar eventjes gelopen or. Heb nog niet eens gas gegeven. En de pomp is nog niet volledig aangesloten . |
|
||||
|
||||
gisteren ff het golfje bekeken... oohh wat ligt dat blokje er netjes bij!!
respect!!
|
||||
|
||||
Zo even weer een kleine update !
Het remsysteem is al weer helemaal werkend. Had eerst problemen met ontluchten, later bleek er een gritkorreltje in het ontluctingskanaaltje te zitten. Kwam door het stralen, ook al had ik ze goed schoongemaakt . Gister de luxe kentekenplaten nog even gemonteerd en wat andere kleine dingetjes. Heb nu grotendeels van het electrische gedeelte klaar. Moet alleen de extra metertjes nog even aansluiten. Vandaag nog even de zekeringskast eruit gehaald. Had al een hele kabelboom gemaakt voor de brandstofpomprelais. Maar later bleek dat dit al helemaal voorbereid in de auto was. Hoefde alleen nog een kabel aan te leggen voor de pomp zelf. Gelukkig had ik de Golf 2 kabelboom nog. Heb daar het benodigde stekkertje uitgehaald. Ook heb ik even de chromen deurklinkjes gemonteerd binnenin de auto. Had ik gister geruild met Rene . En wie wil weten hoe een zekeringskast er van binnen uitziet : |
|
||||
|
||||
Begint al aardig iets te worden zeg Vind alleen dat die voorspoiler van je grill moet of ben ik dan de enige...
|
||||
|
||||
Ik stem voor.
Weg met die boos/stoned kijker. |
|
||||
|
||||
Alsk er zelf ook op uitgekeken ben oke ?
|
|
||||
|
||||
Der of mit dat ding !!!!
Ziet er goed uit Jeroentjuh. Keep it up !!!! Grtz........... LRR
|
||||
|
||||
Ja ik hou er ook helemaal niet van van die booskijkers. Lampen stralen ook iets uit... letterlijk en figuurlijk hahahahaha.
Maar voor de rest, echt een mooi project. Hoop dat hij snel af is en we een mooi filmpje te zien krijgen met geluid erbij. |