|
||||
|
||||
(KG)gestraald/strand
gestraald/gestrand project.
Vandaag een karman ghia 34 opgehaald voor sloop. Het is de bedoeling dat de gestraalde bodemplaten, onder de fridolin komen. Ook heb ik er een andere bodem extra bij gehad. Maar ik heb ook al gezien dat er meer soorten bodemplaten zijn. Deze zijn van een type 3 en hebben een grotere stoelfream bevestiging. Maar er zijn volgens mij ook vlakke platen. Nu zou ik graag willen weten waar die onder zitten. Ik kan het hier ook wel mee maken, maar je weet maar nooit de caroserie word zo vlug mogelijk verwijderd.(oud ijzer) dus als je toevallig nog een stukje nodig hebt moet je vlug zijn. gr ruud Last edited by ruud's fridolin : 20-03-2006 at 21:35. |
|
||||
|
||||
He Ruud,
Een frido heeft toch Karmann type14 bodemplaten? (type34 heeft type3 bodemplaten?) Mycha
|
||||
|
||||
jep dat wist ik al.
maar het is bij mij toch niet orgineel, dus wat je krijgt moet je gewoon aanpakken. netjes gestraald dus mooier kan niet. het gaat alleen om het motief van de platen onder de stoelen verder heb ik niets nodig van de karman. |
|
||||
|
||||
is hij zo rot dan?
|
|
||||
|
||||
Wowww.. Ruud
Geef mij die kas maar voor een prikkie en ik maak er een dik verlaagde racewagen van.. Wiebrand
|
||||
|
||||
komt ie toevallig uit friesland??
|
|
||||
|
||||
nee. hij komt uit tilburg.
|
|
||||
|
||||
De bodem is er onder uit,
en de koets word voorlopig niet gesloopt, die heeft een nieuwe eigenaar gevonden. gr ruud |