|
|||
|
|||
Heb een motor van een golf gti 8v uit 9/88 (PB)
Motor mist alleen de startmotor.
- Distributie en spanrol 5000km geleden vervangen. - Nieuwe koppeling en drukgroep - Nieuwe bougies - Bougiekabels en rotor + verdelerkap - Incl. ontsteking - Incl. dynamo - Incl. Kabelboom (kabelboom is netjes met de stekkers los gehaald bij de zekeringenkast enz.) - Bijbehorende computer - Alle sensoren en slangen. - Versnellingsbak - Luchtweger (mist alleen de onderste bak) - Uitdraai van de motor aanwezig is op 6 september 2003 op de rollerbank geweest - Alleen is het filterhuis afgebroken daar waar de filter overheen zit geschoven kwestie van een andere halen en erop zetten(misschien kan ik die erbij leveren) - Eventueel complete voorophanging met subframe draagarmen fusee's en complete remmen en aandrijfassen. - Evenueel ook tellerklok en kabelboom ,achteras , benzinepomp en leidingen en uitlaat excl. einddemper. Dus echt overcompleet. zoals het hier staat compleet :vraagprijs 200 euro ruuds@wanadoo.nl |
|
|||
|
|||
zou degene die vandaag of gisteren een e-mail mij gestuurt heeft .dit nog een keer willen doen . heb de reactie's niet kunnen ontvangen vanwege problemen met mijn mail server
|
|
||||
|
||||
Code-----HP---Liter-----Year-----------------Car---------------Remarks
PB.........112...1,8........03 / 87 - 10 / 91....Golf , Jetta.........Digifant PB.........112...1,8........04 / 88 - 07 / 90....Passat...............Digifant thanx to wax