|
|||
|
|||
Ziet er goed uit !!!!
|
||||
|
||||
Quote:
ik zou eens kijken bij postert tuning, is nl. hun logo op de dop.
|
||||
|
||||
Quote:
Heb al gemailt, gebeld, gefaxt, gesms't met postert ( ) en tja ze kunnen niet veel voor me doen, ze hebben niks meer liggen en hebben wel gezocht maar geen idee waar ik ze zou kunnen vinden maar toch bedankt Last edited by Kevin20v : 13-03-2006 at 23:30. |
|
||||
|
||||
weer een kleine update van het turbo projectje...
heb eindelijk de eerste 2 velgen af, ben nu halverwege de 3e velg en ga hopelijk snel aan de laatste beginnen hier 2 fotokes |
|
||||
|
||||
Ziet er zeer goed man.
Opschieten om die laatste 2 ook af te krijgen en monteren maar.. |
|
||||
|
||||
ziet er goed uit
|
||||
|
||||
Loooooks gooddd
|
|
||||
|
||||
NICE !!!
|
|
||||
|
||||
ZO na 2 maanden eindelijk weer een update van de velgen
Zoals de 2e van links is zo waren ze allemaal, wat een tyfus velgen om te polijsten... Maar wat een resultaat ben er helemaal blij mee! In het echt zien ze er nog véél beter uit! Dit weekend nog ff de 4e velg afmaken en dan gauw ff de achterkanten in de lak zetten... Bandjes eromheen en dan eindelijk voor het eerst sinds augustus weer monteren |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit kev !!
Super zo !
|
||||
|
||||
na veel zweet bloed en tranen (en verbrande huid...) is de vierde nu ook bijna af!!!
morgen nog ff verder |
|
||||
|
||||
man man man wat duurt dat toch allemaal lang
maar wel geil, ben benieuwd hoe ze er in het echt uit zien....
|
||||
|
||||
dat glimt goed!
respect
|
|||
|
|||
Wat doe je om oxidatie tegen te gaan nu de originele coating eraf is?
Tnx, Walter |
|
||||
|
||||
@Beetspeed
Poetsen ik rij ze alleen nog maar in de zomer, en doe ze regelmatig poetsen met unipol... Ik heb vernomen van mijn mede bling bling rijders dat ze dan goed blijven |
|
|||
|
|||
ja en regelmatig met water scheelt ook al veel!
|
|
||||
|
||||
en nog een updeet....
Vanavond de eerste 2 velgen in de primer gezet Morgen maken we ze even af, ze worden matzwart |