|
||||
|
||||
super ding!
|
||||
|
||||
Super nette wagen,
Kleur is goed geslaagd. |
|
||||
|
||||
Quote:
Sjampoo, ben het helemaal met je eens |
|
||||
|
||||
Het orgineel vw wit?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Idd, alpinewit |
|
||||
|
||||
Quote:
vettt,net als mijne Last edited by DeNB3rt : 12-03-2006 at 13:37. |
|
||||
|
||||
ow zeker!!!
Een jaar inactief (dit topic dan toch, de golf niet ) voila ze: zo staat de golf er nu bij, achteraan is ie tot einde van de draad geschroeft en vooraan heb ik ng just genoeg om te kunnen overdraaien (kga mijn daily ook nie kapot rijden vooraan door es een putteke te pakken terwijl ik bocht neem, en dat de voorste banden dan de gardebou's raken en plooien ) Zo zal ie dus staan op de meetings ook dit seizoen, ik ga geen andere velgen meer kopen omdat het anders nooit nie stopt (ook al zie ik liever een schone 13er ), ne mens moet ook sparen voor den bus é Last edited by koerspiloot : 07-03-2007 at 19:08. |
|
||||
|
||||
Ik hou wel van die smalle look!
Lekker retro |
|
|||
|
|||
ownee he... en ik wilde binnenkort mijn projecttopic openen :P Op de bumpers en koplampen na identiek
Super mooie auto koers! |
|
||||
|
||||
just ng es naar den blauwen olifant geweest zie,
nen nieuwe start @mellyville, zolang bumpers en koplampen ook nie zelfste zijn, is er gelukkig nog altijd een verschilleke |
|
||||
|
||||
melvin,posten !
|
|
||||
|
||||
De laatste 3 avonden ben ik bezig geweest met de lak wa op te frissen
Volledige simoniseerbeurt gegeven: ze blinkt weer in haar vel voor de komende meetings ze :lol: Volgende week: retromania, daarna charly's
|
||||
|
||||
Echt een hele gave Golf 1, ik vind die gele koplampen trouwens een stuk mooier staan dan de kruiskoplampen.
En op de standaard velgen vind ik de Golf zeker wel mooi. |
|
||||
|
||||
Mooie auto hoor, maar kan iemand me uitleggen wat er "Woody" aan deze stijl is?
|
|
||||
|
||||
Volgens mij dat koerspiloot er een 'woody' van krijgt
edit: wrong name Last edited by Edrik : 23-05-2007 at 18:29. |
|
|||
|
|||
Helemaal te gekke MK I , ff een vraagje welk merk schroefset zit er nu onder ?
|
|
||||
|
||||
kijk aan zeer nette mk1 heb je hoor!!
en ook nog een dikke spijl!! mooi hoor!! m,n complimenten.nou kan ik echt niet meer wachten tot mijn mk1 er weer is van de spuiter!!
|
|||
|
|||
Waaw!!
en die mistlap is zoooooo retro! en die klapraampjes zijn ook erg mooi. goed gelukte restauratie zie ik! |
|
||||
|
||||
eerste mk1 waarbij ik brede achterlichten en smalle bumpers een goede combi vind.