|
|||
|
|||
Hoe help je de historie om zeep...
|
|
||||
|
||||
Rijp voor het krankhaus
|
|
||||
|
||||
Wat een Arschloch!
|
|
||||
|
||||
ja zeker zonde, maar ik moet zeggen dat hoe ie het doet, het wel juist aanpakt...
tis niet zomaar ff voor 1 meeting ofzo... maar dat ding leek echt in topstaat
|
||||
|
||||
Ziet er profi uit trouwens, alleen lelijk achterraam. Ik ben wel benieuwd naar het eindplaatje.
Hij zal er het nodige voor betaald hebben wat een 'echte' liefhebber er waarschijnlijk niet voorover had... |
|
||||
|
||||
zonde van de auto...maar hij pakt het wel goed aan. ding word op de juiste punten verstevigt. en netjes dichtgelast maare....
tis gewoon zonde...dat dinge leek wel in topstaat |
|
||||
|
||||
dat is idd zonde van zo'n auto.
|
||||
|
||||
De K70 mag voor VW dan een flop zijn geweest, maar zo hoef je iets nou ook weer niet te verknoeien!!
|
||||
|
||||
Om nog maar te zwijgen over de ghia die ze verziekt hebben :
en dan hebben ze ook nog een flintstone bus, ingericht als een rotswoning, een compleet verneukte kubel (www.tiefer-breiter-langsamer.de), een totaal verknoeide "antenneball" T2....bekend van SPA vorig jaar. Die jongens moeten ze geen auto's meer verkopen !
www.volksaddiction.nl '52 split (my girl's slammed daily) '55 oval (almost done) '72 VW 181 (resto) '91 golf I cabrio '00 new beetle highline Last edited by volksaddiction : 16-03-2004 at 07:27. |
|
||||
|
||||
speachless!! echt mega triest is dit!
|
||||
|
||||
wth?
die kefah
|
||||
|
||||
die kefah ??
Check de kubel !! reumakleppen van een bril er in genageld, golf blok met watercooling op de achterbank enz enz enz
|
||||
|
||||
ja had ik gezien... passat blok.... maar hij ziet er in ieder geval nog redelijk decent uit..
|
||||
|
||||
en die onderste topchop kubel vindt ik gaaf, zonde of niet
|
||||
|
||||
Ik vind het wel vet om te zien die wagens die ze ombouwen..of ze nu zeldzaam of oud zijn...ze zien er vet uit.
|
|
|||
|
|||
neej niet echt mooi.....als je een oude auto nou zo opknapt dat je em " redt " okeej maar hier worden ze (meestal) niet veel beter van
|
|
||||
|
||||
Wat een gasten wel knap laswerk
|
||||
|
||||
LOL
Sorry - ich spreche leider kein Holländisch. Ich habe diesen Thread gelesen, hab zwar nicht viel aber genug verstanden, finde es aber lustig ;-) Besucht uns auf der Techno Classica in Essen (D), Halle 4 Stand 27! Schöne Grüße vom Erbauer des Kübels mit Rheumaklappen... KLE |
|
||||
|
||||
Gutentag Kle !
Willkommen auf der Volksforum.com Dein Kubel is wirklich wunderbahr ! Ich habe as gesehn @ Budel in 2002........
|
||||
|
||||
MMmmm..
Ik ken bijvoorbeeld een Polo 1 (of was t een Audi50) die absoluut geen roest had, nee echt niet: zelfs de dorpels, accubak en ja nee: gewoon GEEN roest,.. daar werd ook gewoon de flex in gezet.. Maar dat project is nu na een jaar of 4 nog steeds niet af,. maar t komt steeds dichterbij een echte groep-H (bergcup).. Vervloekt heb ik m (ook in z'n gezicht per e-mail), maar ik kwam al snel op m'n uitbraak van gevloek terug.... Je kunt een originele auto ook verneuken en er iets veeel bijzonderderderderders van maken.. (niets van dat al btw bij bovenstaande kubel, ghia of wellicht K70
|