|
||||
|
||||
gezocht: anti-diefstal plaatjes MK2
nou ja, lijkt me wel duidelijk. ik zoek dus van die anti-diefstal plaatjes voor achter de klinken. nieuw, 2de hands, i don't give a damn... laat het me maar weten!
|
||||
|
||||
zijn nog bij de dealert verkrijgbaar, maar wel duur dan
|
|
|||
|
|||
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar vorige week heb ik ze nog gezien in Angeren (GLD).
En Harm Hendriksen in Huissen heeft ze volgens mij ook nog. http://www.harmhendriksen.com/ |
|
||||
|
||||
passen die krengen trouwens ook op een mk3 golf??
enn wat is duur bij de dealer??
|
||||
|
||||
nee mk3 is anders
duur is al je teveel betaald voor een stukje betaald voor een stukje "stahl" Ik heb er wel nog ergens autocad tekeningen van liggen dus misschien als je je verveelt wil ik ze wel zoeken en posten mag je ze zelf namaken? |
|
||||
|
||||
Quote:
ok maar ehmm bestaan die krengen ook voor een mk3 golf dan of zijn ze echt alleen gemaakt voor de mk1 en mk2 golf/jetta
|
||||
|
||||
Mk3 zijn ze der ook wel hebben gewoon andere vorm...
|
||||
|
||||
Maar van de mk3 zjin de deuren toch niet meer zo makkelijk open te krijgen?
|
|
||||
|
||||
Ik hou me ook aanbevolen voor een paar! Dus als je wat weet laat het a.u.b. weten.
|
|
||||
|
||||
ik heb nog een setje liggen voor golf 2. pb maar
|
||||
|
||||
Quote:
nee,dat weten wij wel maar dat tuig niet ik rij nu wel rond met schade onder mn deurhendels maar goed onntopic maar weer jongens bedankt voor alle info tussendoor