|
||||
|
||||
Nette Kever zeg! Je gaat er nogal tegenaan Ga je motorisch nog dingen doen?
Quote:
Is dit trouwens die Kever die tijdje terug gejat is?
|
||||
|
||||
Gister weer effe bezig geweest,er zullen toch verlaagde spindels onder moeten komen,heb de raster plaatjes verplaatst maar dat deed niet veel,ben momenteel met de raam rubbers bezig waar de Alu biesjes weer in moeten,wat de motor betreft gebeurt er momenteel niks mee,ik ga na de zomer aan de motor beginnen ,de motor zal in de loop van de zomer gebouwd worden.Ik ga nu voor de looks en dat alles technish in orde is en dan ga ik er eerst eens lekker in tuffen,ik heb er tot nu toe nog geen kilometer in gereden zolang als ik hem heb.
Hier weer een paar recente pics van gister: Last edited by M.I.V.W : 05-03-2006 at 17:10. |
|
||||
|
||||
Achter laat ik hem mischien wel zo,staat wel stoer dacht ik zelf.mischien 1 tandje lager.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zakken!! Zeker als je straks met dropped spindels nog lager kan krijgt tie wel heel veel rake. Word een hele dikke kever zo. Die wielen staan boven verwachting zeer goed! Echt heel tof bij dat grijs. |
|
||||
|
||||
achter mag toch nog wel lager ja.
maar ach, ik ben maar een "waterhoofd" hahaha! iets lager mag wel hoor.
|
||||
|
||||
Quote:
Daar heb je gelijk in Valt me nog mee dat je niet vind er spoorverbreders op de vooras moeten ik zou de Kever ook wat laten zakken achter, in iedergeval zover dat je niet van je stoel afglijd.
|
||||
|
||||
idd zakken, mooie velgen, goede kleur, mooie kever. totaal plaatje straks super. succes
|
||||
|
||||
zakke godzakke! mooie kever hoor! erg goed bezig, maar ik had ook niet anders verwacht.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ga eerst de banden om de velgen leggen en dan kijk ik nog een keertje,mischien moet hij dan wat lager maar ik denk dat dat wel meevalt. De velgen verbazen mij ook,het was natuurlijk als een lowbudget project begonnen en die velgen lagen nog ergens in de hoek vandaar.gepolijst doen ze het nog erg leuk al zeg ik het zelf. |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Bedankt jongens,ik sta er zelf ook van te kijken,Ik ben ook erg trots op mezelf dat mijn vader en ik dit in een krappe 5 maanden hebben gerealiseerd. Ik ben blij dat mijn vader met de VUT is,hij rijdt de hele week het land af voor onderdelen zodat ik savonds weer verder kan. |
|
||||
|
||||
Deze stand wat hoogte betreft wil ik nabootsen ,mischien voor en achter wat lager maar jullie weten wat ik bedoel.
|
|
||||
|
||||
dat staat leuk emiel!
|
||||
|
||||
Wordt voor een "tussendoor-/budgetprojectje" toch wel een heel erg fijne kever!
Tipje (weet niet of je het van plan was): Handig om een setje caster-shims tussen de chassiskop en de onderste voorasbalk te zetten! Vooral als je kever een 'rake'-stand gaat krijgen is het aan te raden. De vooras komt dan op een meer originele stand t.o.v. de auto te staan wat het sturen en het rijden erg bevorderd!
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt , ik heb ze er al tussen zitten ,ik werd er al eerder op gewezen. Moest daardoor wel mijn stuurhuis bevestiging verplaatsen maar dat was zo opgelost. |
|
|||
|
|||
een retegeil project doe mij ook zo'n geintje damn
|
|
||||
|
||||
Ziet er uberrr uit
|
||||
|
||||
Een goede foto hoe de stand zal worden:
Last edited by M.I.V.W : 08-03-2006 at 20:08. |
|
||||
|
||||
Quote:
Komen je wielen door die castershims weer in het midden te staan dan? Mijn kever "raked" ook wat en rijd idd niet zo geweldig laten we maar zeggen... Weer on-topic, smalle as i.c.m die wielen ziet er goed uit!
|
||||
|
||||
Quote:
Het lijkt erop dat die auto achter niet verlaagd is. Misschien ietsjes lager toch dan deze? |
|
|||
|
|||
ik vindt hem steeds mooier worden,en achter iets zakken zou mooi zijn
|