![]() |
|
||||
|
||||
![]() commodore 64.mijn tijd. maar de rubik ken ik wel hoor..na heerenveen houd de werled op zeg maar..
![]()
|
||||
|
||||
![]() Die Commodore dingen zijn echt wel vet
![]() Heb hier nog wel een SNES .. wil ook wel weer eens een NES kopen ![]() Dat spel van de 1e page zegt mij ook niets ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
bedoel je dan richting het noorden of meer richting het zuiden ![]() DUCK-hunt Ruless..bigtime ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja Prachtig, hadden we dus ook staan, een Commodore 64 versie 1 met floppydisk station. Kameraad van me hadden een Commodore 64 versie 2, de witte, met een tape deck....Schitterend!! Syntax error, press play on tape. loading ABC Turbo....
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() gelukkig kunnen we al die nes,gameboy en snes spellekes allemaal op de pc spelen tegenwoordig hoewel dat niet zo authentiek is als the real thing
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()