#1
|
||||
|
||||
hoe laag polo coupe 94?
hoe laag kan je verlagen zonder te hoeven aanpassen? heb namelijk weleens meegekregen dat je dan dingen moet gaan uitslijpen> dat doe ik liever niet. dus hoe laag kan ik gaan zonder te moeten aanpassen?
|
#2
|
|||
|
|||
6 cm zowiezo (want dat heb ik) denk nog wel 2 cm lager te kunnen met andere banden dan wel te verstaan(heb nu 175-60-13) heir red je 8 cm ook wel mee
|
#3
|
||||
|
||||
oergolf-haarlem heeft nog een setje 80/80 liggen van weitec en dat ging ook goed dacht ik
|
#4
|
|||
|
|||
Even zoekfunctie gebruiken, zijn niet lang geleden verschillende topics over geweest.
En je moet aardig extreem gaan wil je moeten gaan slijpen. Vanaf dan ben je trouwens alleen nog maar voor de show bezig, wegligging zal er echt niet beter door worden.
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#5
|
||||
|
||||
Ik ken iemand met een 2fje coupe die lag 11,5 cm lager met 185/55/14 en ging ook prima
__________________
http://www.cartuningsociety.com Volkswagen Polo II Coupé 1990 Volkswagen Polo IIF Coupé 1994 Volkswagen Jetta II 1.6 Automaat 1987 Seat Exeo TSI 2011 |
#6
|
||||
|
||||
ok dank jullie
heb me namelijkook vergist.. bouwjaar was 93 maar dat doet niet terzake |
#7
|
|||
|
|||
Quote:
ligt er natuurlijk ook aan wat voor wielen je eronder heb zitten hoeveel j en je et waarde met de standaart bbsjes kan je heel laag gaan maar het grootste probleem is meestal de uitlaat die elke keer de grond raakt
__________________
Pepie_G40 G40 In Style "Team Lowrider"Member [ |
#8
|
||||
|
||||
Sorry maar ff off topic... kheb hier op het forum ook wel eens gelezen dat mensen schroefsets voor polo's uit essen haalden? 350 euro nieuw?! kweet wel dat er in Essen een motorshow is.... maar is dat ook wat hier bedoeld wordt?
|
#9
|
||||
|
||||
ik heb zelf een setje van g-max eronder van 8cm rondom weitech heeft deze setjes ook
__________________
Broem...Broem... |
#10
|
||||
|
||||
Quote:
schoefsets voor de Polo voor 350 euro: lijkt me niet. Voor een Golf misschien, maar voor de Polo moet je toch echt dieper in de buidel tasten.. Voorpoot bij Polo is incl fusee, dus meestal (altijd) dien je voor de aanschaf van een schroefset, een set originele poten in te leveren welke dan aangepast worden.
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009
Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mÃ*jn kant op!
|
#11
|
||||
|
||||
Quote:
klopt... was mijn gedachte ook al! golf zou 350 euro kunnen zijn... maar khad hier opt forum gelezen polo ook. alleen dan in Essen..?! maybe vanwege dat het in duitsland is... of speciale motorshow aanbieding?! Quote:
staat een stukkie verder in een ander topic! |
#12
|
|||
|
|||
Voor een 6N misschien wel ja (is zo ongeveer gelijk aan golf 2).
Maar voor een Polo t/m 1994 ben je wel wat meer kwijt (800 euro+)
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#13
|
||||
|
||||
tjah.. ik dacht dat k al een hoop wist maar niet van vw.. want als ik het allemaal goed begrijp is het voor mij geen doen om zelf een schroefsetje of iets dergelijks.
Schijnt nogal een gedoe te zijn? en wat ET waarde is weet ik wel maar wat is j? stomme vraag misschien. maar ben beetje aan het kijken voor velgjes. en wat past er dan precies van onder een polo? |
#14
|
|||
|
|||
Even zoekfunctie gebruiken, is allemaal al eens aan bod geweest hier.
En vervangen van veren/dempers is met het juiste gereedschap en kennis prima te doen.
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#15
|
||||
|
||||
ok dank u zal eens ff zoeken dan
|
#16
|
||||
|
||||
Twee afbeeldingen over de ET-waarde, de afstand van de middellijn van de velg tot het montagevlak:
De ET-waarde is de afstand tussen de 2 rode lijnen, helaas staat hier het watermerk van volksforum ervoor. Kun je de tekst dus niet lezen... |
#17
|
||||
|
||||
ow had ik het gelukkig toch goed begrepen. wist dus een hele poos niet wat ET en J waren. maar bedankt!
|
#18
|
|||
|
|||
De "J" is geen eenheid voor de breedte, maar een aanduiding voor de vorm van het bandgedeelte.
De eenheid voor de breedte is gewoonlijk in Inch (1 Inch = 25,4 mm).
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#19
|
||||
|
||||
hmmzz.. nu word ie meteen al weer een stukkie lastiger voor mij.. maar even andere formulering dan.. de velgen die ik er nu tijdelijk onder heb zitten zijn 2 keer zo breed als de originele die erop zate.. met andere woorden.. als k straks een ander setje velgen ga kopen wil ik ze dus wel weer heel breed hebben. moet ik dan kijken naar de J of naar de ET?
|
#20
|
|||
|
|||
plaats eens een foto van je auto met die velgen?
en zet gelijk de gegevens van de velgen er bij,dus ET en J maat.
__________________
Je voelt je lekkerder in een VOLKSWAGEN |