|
||||
|
||||
Mijn golf vernield :cry:
Jahoor ik moest ook aan de beurt komen....
Vannacht hebben ze mijn golf te grazen genomen Er is een baksteen op mijn vooruit gegooid, die heeft mijn motorkap en de rand tussen de ruit en de motorkap meegenomen WAAROM zijn er zulke trieste mensen op deze wereld Het vreemde is, dat er gisternacht is geprobeert in te breken in de corrado van een goede vriend van me.. (misschien iets met elkaar te maken ) Hier de foto's: Als ik erachter kom wie dit geflikt heeft dan heeft hij het niet prettig meer daarna....... Groeten, Stefan
Audi Coupe 2.3 20V Quattro Veel onderdelen op voorraad. Ook voor onderhoud aan uw auto Voor info stuur een PM of mail. Last edited by Stefan-golf-2 : 26-02-2006 at 11:40. |
|
||||
|
||||
Man, het moet toch niet veel gekker worden! Als ze nou wat gepikt hadden zou je het nog een beetje snappen, maar dit...
(En mocht je weten wie het gedaan heeft--> PB mij even gaan we samen even netjes vragen waarom hij dat gedaan heeft LEES: Rolstoelbereid maken!) STERKTE!
|
|||
|
|||
Damm waar slaat dat nou weer op.
wat een h*fters.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
als ik het weet krijg je het te horen Big Mac Mark.. Ik heb al een id wie het kan zijn maar wil het wel even zeker weten...
|
||||
|
||||
Triest en nutteloos.
Succes met opknappen |
|
||||
|
||||
Zeg Golf II, wat bedoel je met opknappen? De Golf of degene die het gedaan heeft ff een opknap beurtje geven. Een soort van xtreme make over of een grote beurt achtig iets.
Stefan, succes met beide. |
|
||||
|
||||
Jah tnx mensen..!!
Ik krijg vanavond te horen hoeveel het spuitwerk kost..
|
||||
|
||||
wat een eikels zeg...
vriend van je toevallig Remco???
|
||||
|
||||
nee niet remco..
|
||||
|
||||
wat een K*T streek
Probeer je je auto netjes te houden krijg je dit soort zooi |
|
|||
|
|||
Heb ook een keer gehad met mijn Scirocco. Stenen naar binnen die m'n interieur vernielde, deuken in mijn b stijl geslagen. Deuken in mijn rechter recht en spatbord geschopt. ramen ingegooit. Echt belachelijk :|
|
|
||||
|
||||
Sterkte kerel, en raad die gast maar es aan naar www.rolstoel.org te gaan, staan hele mooie praktische modelletjes bij. Kies wel een binnenmodel uit,zodat ie niet buitenraakt om nog zo'n fijne streek uit te halen...
Deze anders? http://www.rolstoel.org/prod/zoek_detail.php?rcdnr=6 |
|
||||
|
||||
wat een laffe lullen! Als men iets tegen iemand heeft, dan moet men die persoon dat gewoon zeggen, maar afreageren op het eigendom, dat is het laagste van het laagste.....
|
|
||||
|
||||
Ik heb er nu even foto's van me schade bijgezet..
gister heb ik er ff een nieuwe ruit ingezet.. kan ik iig weer rijden groeten, stefan
|
||||
|
||||
Vuil klootzakken zijn t!
Ik kom wel met BigMacMark mee als je t weet hoor |