![]() |
|
||||
|
||||
![]() errug strakke cabby, die van westside.....
|
|
||||
|
||||
![]() west side USA ja.... is van eurocabi op vortex, kgeloof dattie hier nu ook is aangemeld... ik chat al een tijdje met hem omdat hij van de zomer met auto en al naar mania wil komen
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Komt ie met de cabrio naar mania? Ik ben echt helemaal weg van zijn auto. Alleen jammer dat er van de westside site geen duidelijke foto's zijn af te halen....zou jij eens voor mij willen proberen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() als het goed is wel ja... hij had een budget van 2500 dollar voor verscheping zij 'ie...
anders zoek je op vortex even onder de naam "eurocabi" kom je wel wat foto's tegen denk ik
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dub-Nation Let op zijn audio inbouw. |
|
||||
|
||||
![]() tering, wat een vette cabrio !
Dat durf je toch niet normaal op straat te parkeren (laat staan mee te rijden, gezien het blingbling gehalte van de motor !)
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooi hoor.....Allebei