|
||||
|
||||
Als ik MOEST kiezen dan de eerste (en dan niet in een maat waarin je je auot zelf kunt parkeren )...anders zou ik ook voor de SR 60mm gaan! Ziet er super, beschaaft en strak uit, terwijl het ook nog errug goed klinkt!
|
||||
|
||||
Is de topic starter een beetje geintimideerd geraakt door de reacties? Het blijft akelig stil...
|
|
||||
|
||||
"Deze raceland einddemper is gemaakt van en is passend te maken voor iedere auto. Het geluid is diep en zwaar"
Als je ziet hoe sommige mensen dit passend gemaakt hebben lach je je dood Maar waar die nou gemaakt van is ...tenzij je het door moet lezen....dan is ie gemaakt van iedere auto? |
|
|||
|
|||
nee hoor, ik ben zeker niet geintimideerd!! ik vind het juist goed dat ik zulke reacties krijg!
hier heb ik zeker wel aan! Ieder heeft zijn eigen smaak, dat zie je nu wel weer! Ik ga volgende week kijken voor de definitieve uitlaat die eronder gaat komen. En passend maken is geen probleem, lassen zit in het bloed dus da gaat helemaal goed komen! Ook maar meteen een g60 bumper achter besteld, anders ziet het helemaal niet uit bedankt voor jullie reacties |
|
||||
|
||||
Quote:
Swink, je weet mijn mening, ik moet niet veel hebben van die uitlaten. maar besef wel dat de uitlaat opening van een golf 2 "dikke" achterbumper maar 18 cm is denk daar wel aan met de keuze. Verder een subtiele enkele zou veel beter staan denk ik. Succes |
|
|||
|
|||
s-line er onder en geen achmed dempert please
dit is achmed dit is s-line |
|
||||
|
||||
Dit is ook 2x102 ,niet iedereens smaak ,maar ik vind t wel mooi staan! Maar zoals gezegd over smaak valt niet te twisten ! |
|
||||
|
||||
"En passend maken is geen probleem, lassen zit in het bloed"
dan las je zelf een mooie uitlaat in elkaar...heb ik ook gedaan |
|
||||
|
||||
Als ik zou moeten kiezen zou ik de eerste nemen, DTM vind k egt bagger
|
||||
|
||||
2x 76 remus.. dat staat dik, maar toch bescheiden.....
|
||||
|
||||
Ik vind die van Remus 2x 76 ook mooi
|