|
|||
|
|||
hulp gevraagd golf II
hej mensen,
ik heb jullie hulp even nodig! ik wil op mijn Golf II 1.8 een andere uitlaat leggen. Nu heb ik er een paar op het oog, en wil even van jullie horen wat ik hiervan moet verwachten. Het zijn de volgende: Uiltaat 1 Uitlaat 2 Uitlaat 3 Ik wil voorlopig alleen de einddemper vervangen. Zou ik hier een mooier geluidje in mijn golf door krijgen? en welke raden jullie mij aan..... alvast super bedankt! Swinkie |
|
||||
|
||||
sorry...maar heb je nog meer opties? Want deze 3 vind ik echt bagger!
|
|
||||
|
||||
Ik zou het niet doen maar dat is een kwestie van smaak!!
gat in de bumper dichtmaken en alles van je uitlaat eronderuit slopen krijg je ook een veel mooier geluid, en het ziet er netjes uit (als je het goed laat doen ) |
|
|||
|
|||
uitlaat nr.1 alleen dan niet met de diameter 2x 102 maare 2x76
Mvg |
|
|||
|
|||
dtm is soooo 2005
|
|
||||
|
||||
Quote:
jep, net de donald duck van afgelopen week |
|
||||
|
||||
Ik heb er ook niet echt 1 bij wat mijn smaak is, maar als het toch moet dan maar die 1e, maar daan zeker niet in 2x102, maar in 2x90.
Grtz.............. LRR
|
|||
|
|||
Zit geen 1 bij wat mijn smaak is, maar ieder zijn eigen
|
|||
|
|||
het blijft natuurlijk een questie van smaak hé...da is altijd!
ma goed, ik vind persoonlijk de 1e uitlaat het mooiste. Ma waarom geen 2x102? als ik die demper van raceland eronder hang(die 2x102mm) wat moet ik dan verwachten van het geluid? |
|
||||
|
||||
Quote:
Daar is dit niet het juiste forum voor... no offence, maar de subtiele style heeft hier nu eenmaal meer aanhangers dan de 2F2F style. Optie 1 lijkt me redelijk in 76mm uitvoering. Nieuwe Opties: optie 4: Enkele uitlaat in s vorm met doorsnede 60 mm optie 5: Tdi look met gepolijste eindstukken. |
|
||||
|
||||
Allemaal net TE opvallende.. Mooi uitlaat is goed, maar het moet niet meer opvallen als de auto zelf..
Maar als ik met een mes op de keel moest keizen werd het de derde
|
||||
|
||||
Quote:
en niemand valt het op dat het een zwaar gare shop is? ik zou er niet echt vertrouwen in hebben, hoeft ook niet, want ik hoef die rommel niet.
|
||||
|
||||
ik zou het niet doen.
we hebben bij mijn neef zijn jetta 1.8benz. de middenste demper ertussenuit gedaan. open luchtfiltertje er op en dat klinkt ook behoorlijk goed. en je kan s'nachts de straat nog in zonder dat de buren wakker worden. als je rustig omspringt met het gaspedaal hoor je er nl vrij weinig van. + het oogt een flink stuk beter dan met zo een stoofbuis die er onderuit komt. maar das mijn mening natuurlijk
|
||||
|
||||
Schrick SR design .....o wacht, die staat er niet tussen.....
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
nr 1 vind ik de mooiste welk mer is het?
|
|
|||
|
|||
hartmann??
of idd een schrick sr design !! toppie dingetjes.. evt een 2x76mm gebogen dtm zoals ik onder me cor had.. niet zo'n lelijke oversized geknikte dtm foute look... enkel 76 recht stukkie rvs beetje omhoogstaand is erg vet ! |
|
||||
|
||||
Waarom geen 102mm? Omdat we geen huisdieren en spelende kinderen kwijt willen raken in jouw buurt.
|
|||
|
|||
idd in 102 kan je wonen
|
|
||||
|
||||
Juist !!!!!!
2x102 Sucks Bigtime !!!!!!!!!! Dat is echt vreselijk te groot. Persoonlijk vind ik 2x90 dan de juiste maat voor een MK2. Als is dat (zoals reeds gezegd) absoluut niet mijn 1e optie. Ik zou de buidel even dieper lostrekken, en een andere optie kiezen (waarvan er hier al een paar gemoemd zijn). Succes Grtz............. LRR