|
||||
|
||||
Haha,die komt als het goed is morgen binnen.
|
|
||||
|
||||
Mooi setje!
|
|
||||
|
||||
Leuk speelgoed Emiel !!
Nog foto's van de kever ?? Wil wel weer een beetje "progress" zien, ben erg benieuwd !!
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt,als ik tijd heb zal ik dit weekend effe pic's posten. En Progress komt niet alleen maar met behulp van foto's,als je progress boekt heb je geen tijd om pic's te maken |
|
||||
|
||||
Hier weer een paar pic's
De voor wielen heb ik er tegen aan gezet ,had effe geen m12 bouten,dus ze vallen iets meer naar binnen. |
|
||||
|
||||
Gaat de goede kant op!!! En we weten nu gelijk wie het meeste werk aan die Kever doet
|
||||
|
||||
geil!!
|
||||
|
||||
@ Jurgen, HAHA,ach ik denk ik laat hem ook wat doen,vindt hij leuk
|
|
||||
|
||||
tja als je handig bent geld heb en zo'n garage is dit een super gaaf project zeg
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben handig,geld heb ik niet en de garage is van een vriend van me,dus...Deze kever mag niet boven de 2000 euro komen en dat lukt aardig. En met behulp van veel vrienden en kenissen had ik er ook nooit zo ver mee gekomen. |
|
|||
|
|||
Wordt een mooi Kevertje, ben benieuwd naar het eindresultaat.
|
|
||||
|
||||
wordt een mooie kever Emiel,
goeie kleurkeuze ook.. grtn hj |
|
||||
|
||||
Quote:
Mijn kleuren keuze is beperkt ,ik ben een beetje verliefd op dit soort grijs |
|
||||
|
||||
nimbusgrijs zonder metallic toch dit keer..
|
|
||||
|
||||
Staat wel super!! Is weer iets donkerder als je golf. Ik hou er ook van maar ga toch iets anders op mijn golf doen. Succes met je project!
|
|
||||
|
||||
Quote:
raidgelb toch?? |
|
|||
|
|||
dit wordt een super kevertje
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja als dat de kleur is!!! Als het er op zit is het toch zo definitief he... Hopen dat het de goede is! Net nog even naar die amerikaanse kever gekeken maar is toch echt super he! Zijn die fuchs velgen nou gepolijst of hoogglans verdicht? |
|
||||
|
||||
Kijk uit voor brandplekken in je lak met slijpen.
Voor de rest goed bezig. Wiebrand
|
||||
|
||||
mooie kever
zo te zien licht het gereedschap voor het op raapen |