|
||||
|
||||
Mijn 35i Variant.
http://www.volksforum.com/albums/sh...catid=newimages
Had belooft ff een fotootje van mijn Patat te posten, bij dezen. Dit was de enige die ik op de computer had staan. Ik maak in de lente wel eens wat mooiere foto's. Dit is em dan, mijn 35i Variant TDintercooler. Origineel GT uitgevoerd, verlaagd, 15" Dotz LeMans (wordt in de zomer waarschijnlijk BBS RS), zwarte Treser achterlichten, fabrieks schuifkanteldak en meer lekkers wat standaard op een GT zit. Last edited by Arnaud : 19-02-2006 at 00:12. |
|
||||
|
||||
dit is wat duidelijker
|
|
||||
|
||||
Dank je, ben niet erg computertechnisch aangelegd, ik zal beschrijving even goed doornemen en het proberen onder de knie te krijgen.
|
|
||||
|
||||
ziet er goed uit, leuke wagen
|
||||
|
||||
Kijk zo zien we ze graag
Wat is jouw verlaging ?
|
||||
|
||||
De specs weet ik niet precies. Achter zitten schroefpoten van FK, voor veerpoten met verlagingsveren. Ligt wel knap laag hoor. Het ligt wel in de planning om tzt een nieuwe schroefset te monteren. Hij blijft voorlopig toch nog wel even. Denk ik.
|
|
||||
|
||||
Knappe slee Naud!
35i bruders! |
|
||||
|
||||
Zeker knappe bak. Die steels staan ook wel vet. Spot hem gemiddeld 5 keer per weekend
En als je denkt, welke knuppel toeterd daar altijd, dat ben ik met de Pizza-Caddy |
|
||||
|
||||
Super auto, vooral die plastic onderbaan. Dit is nog een foto van de Passat meeting in Hoogeveen!
|
||||
|
||||
Quote:
Aah, eindelijk weet ik wie het is! Hahaha. Afgelopen vrijdagavond ook nog of niet? En Benji, ja dat klopt idd, maar toen was hij nog niet van mij. |
|
||||
|
||||
Jep, en gisteren ook een keer Zelfs de neus van mijn hok staat er nog op.
|
|
||||
|
||||
Ein-de-lijk een digitale camera aangeschaft. Tijd voor een pre-summer shootje, met de wintervelgen er nog onder!
Binnenkort even een plaatje maken voor de achterste ruitewisseruitsparing, dan is die ook mooi clean. Voor de Passat35i-forumleden: daar post ik ze dit weekend ook even. Last edited by Arnaud : 30-09-2006 at 18:33. |
|
||||
|
||||
Heb je zelfs zaterdag nog gespot... zat in de rode Pizza-Caddy, half 18, de Westerein, Noorder Stationsstr...
Blijft een hele vette bak!!
|
||||
|
||||
Heb je gezien Ebut maar had wat te laat in de gaten dat jij het was!
Vanavond nog even bezig geweest met de zomervelgen, de BBS RS'en. Het hart hiervan gaat naar alle waarschijnlijkheid goud worden, dit lijkt me een mooie combi met het zwart/wit. Last edited by Arnaud : 06-05-2006 at 13:49. |
|
||||
|
||||
Klinkt goed! Ben benieuwd
|
||||
|
||||
Mooi ding, not bad
goed laag, goed poetsen, en lekkere wielen eronder, klaar
|
||||
|
||||
Mooi weer, had zin in autopoetsen, en even een nieuw shootje met de nu-nog-zomervelgen.
Binnenkort gaan er een paar ingrijpende veranderingen plaatsvinden: nieuwe Supersport schroefset (als het goed is heeft Erdem mij op de lijst gezet) en de BBSen hoop ik er binnen nu en 2 maanden toch echt onder te hebben. Met de nieuwe schroefset kan ik de auto nét ff wat mooier zetten; vind het mooi als de auto achter ietsjes hoger staat dan voor maar zoals het nu is vind ik het wat teveel van het goede. Updates volgen! |
|
||||
|
||||
Gisteren al gespot tijdens het autowassen. Staat er weer mooi bij man, super!!
|
||||
|
||||
Ik heb jou gespot gisteren!! Mooi laag nu al! (nog steeds eigenlijk ) Super! Ga zo door!
|
|
||||
|
||||
Mooie bak zo zie ik ze graag