|
||||
|
||||
Quote:
Dankje! eigenlijk wil ik gewoon voor de zomer allebei de setjes afhebben. Vind het leuk om het zelf te doen, dan heb je er de meeste eer aan... Moet gewoon eens een setje adapters regelen voor 5x114.3 naar 5x100 en dan eens passen, dat zou net moeten kunnen... |
|
||||
|
||||
ja precies met een dunne adapter !
Zou wel mooi zijn ! vind dat ook mooie wielen
|
|||
|
|||
Ja, ik heb wat te zeuren
Voor jullie is het nu hoogstwaarschijnlijk lekker weekend vanavond moet ik weer de nachtdienst in voor het hele weekend |
|
||||
|
||||
Quote:
hahaha niet zeuren!! nee joh, ik wens je veel succes! @JK: lijkt me wel funny om af en toe te kunnen wisselen |
|
||||
|
||||
ja precies is ook wel mooi !
maar heb je geen schroefset ?
|
||||
|
||||
Quote:
jawel hoor maar ik kan niet laag genoeg met die koni's om die 17 inch met een super plat bandje netjes in de wielkast te hebben... op die foto zat er trouwens nog geen schroefset onder Die schroefset is trouwens ook te koop Alles is te koop tegen de juiste prijs Past ook onder leon, a3... |
|
||||
|
||||
ben meer fan van de porsche...die staan zo rete dik onder een golf 4!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Vind ze ook super, maar dan moet de golf 4 wel een beetje verlaagd zijn anders is het 3x niks.... Zou eigenlijk de harten van die bbssen moeten laten verchromen of hoogglans verdichten, dan lijkt het beter |
|
||||
|
||||
of een set RS harten vinden in 5x100, zou wel eens willen weten of het nou 16 inch harten zijn met 17inch randen of 17 inch harten met 17inch randen...
Als jullie begrijpen wat ik bedoel.... 16inch rs harten in 5x100 zijn iets beter te vinden dan harten voor 17 inch 3 delig Hoe zou ik dit kunnen meten??? |
|
||||
|
||||
geen idee
heb je het peter al eens gevraagd ?
|
||||
|
||||
Quote:
Peter wordt harstikke gek van me, eerst wel laten polijsten dan weer niet, dan weer stom vragen stellen |
|
||||
|
||||
Quote:
daar is ie toch voor |
|
||||
|
||||
Michael 'Air' Jordan is vandaag 43 jaar geworden!
tis weer vrijdag!!!!!!!!!! ook verbeterde vandaag 82 jaar geleden Johnny Weissmuller zijn eigen wereldrecord op de 100 meter vrije slag! met 57.4 voor diegene die het willen weten het oude record stond op 58.6 van de amerikaanse zwemmer. die later ook filmster werd en schitterde als Tarzan!
|
||||
|
||||
mooi om te weten !
je bent er weer vroeg bij vandaag !
|
||||
|
||||
tja begin om 8 uur!
dus kunnen we beter maar gelijk goed beginnen!
|
||||
|
||||
man man man wat een weetjes op de vroege morgen
|
|
||||
|
||||
Vrijdag : goddelijke billen en dijen dag |
|
||||
|
||||
Quote:
Die zie ik toch liever als die grijze tarzan Onder het motto: zou je niet liever klein willen zijn (als n baby) en de wereld van onderen willen zien
|
||||
|
||||
GERT godverdorie, ik zeg toch eerst waarschuwen, zet er dan bij not worksafe....
|
|
||||
|
||||
ideaal toch? |