|
||||
|
||||
VAG Ranst 2006 / Edition 10
Beste vrienden,
De 10e editie van deze meeting zal plaatsvinden op 23/07/06 op dezelfde locatie, het chiro & scoutsdomein aan de boerenkrijglaan te Ranst. Binnenkort meer info op de site , voor verder vragen kan je ook een mailtje sturen ... Hopelijk tot dan! Grtz, Werner
|
||||
|
||||
als de opkomst even goed is al vorig jaar dan zal het weer een toffe meeting worden. normaal aanwezig
|
||||
|
||||
De laatste keer????? Tenminste dat hoorde ik vorig jaar vertellen toen we daar waren, altijd wel een leuke meeting. Te hopen dat weer beter is als afgelopen jaar.
|
|
||||
|
||||
stond toch in het boekje dat ik vorig jaar heb gekregen, zou wel spijtig zijn, is een toffe meeting!
|
||||
|
||||
Is dt een meerdaagse meeting? (maw zijn er overnacht mogelijkheden als een camping ofzo?)
|
||||
|
||||
Quote:
De meeting is alleen op zondag maar er komt meestal zaterdag al een ploeg van Vw mania. De sanitaire voorzieningen zijn beperkt (geen douches) maar als dat je niet tegen kan houden mag je eventueel zaterdag al komen. Wel op voorhand iets laten weten dan... Grtz, Werner
|
||||
|
||||
zeker aanwezig.
vorrig jaar ondanks de regen toch een ontzettend leuke dag gehad. |
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens het weerbericht zou het tot 27 graden kunnen worden, da's niet zo slecht he... Grtz, Werner
|
||||
|
||||
Wij komen ook weer met een paar auto's die kant op!
|
||||
|
||||
wij komen ook met een groepje uit zuid-holland.
mag er ook een party tent neer gezet worden? zodat er een beetje schaduw te creeren valt? zou wel lekker zijn aangezien we een oude man en een klein kind (3) bij ons hebben. |
|
||||
|
||||
Ik ben ook van de partij
|
||||
|
||||
Ik ga er denk ik niet bij zijn helaas. Gezien de temperatuur ga ik met mijnmooie witte benen op het strand liggen
|
||||
|
||||
VAG-a-Holics komt ook met enkele auto's. En dat idee van de partytent is helemaal zo gek nog niet
|
||||
|
||||
heb er zin in ;-)
beter weer dan vorig jaar in ieder geval!
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
Voor 99% zeker dat ik ook kom. Met de golf.
|
||||
|
||||
Quote:
Partytent zetten is geen probleem, zolang ze maar niet in't midden van het plein staat... In dit geval zou ik aan een medewerker een plaatsje vragen tegen de straatkant waar je in de schaduw van de bomen kan zitten en plaats hebt om de tent op te zetten.. Grtz, werner