|
||||
|
||||
Afslaan, inhouden etc.
Kenners...!
Mijn GTS-je is af en toe een beetje ziekjes denk ik... Bij afremmen, terugschakelen en dus (meestal) koppelen wil ie wel eens afslaan. Ook wil ie bij een constante snelheid in welke versnelling dan ook wel eens in gaan houden. Iemand die hier misschien een verklaring voor heeft? Misschien dat het te maken kan hebben met een of ander raar geluid wat bij de zekeringenkast vandaan komt. Tikt/rammelt zo af en toe. (Lijkt een beetje op het geluid wat Jochem Myjer maakt als ie het over die eierstokken van z'n buurvrouw heeft... ) Misschien slecht contact ergens bij de zekeringenkast?? Ik wacht ff op de gouden tip...
|
||||
|
||||
Ik zou per direct je auto in onderdelen gaan verkopen aan mij bijvoorbeeld.... Want dit is zo ernstig dat het nooit meer goed gaat komen vrees ik
|
|
||||
|
||||
Hahaha, ik had zo'n antwoord natuurlijk wel van je kunnen verwachten..
|
||||
|
||||
ontsteking niet op tijd staan?
|
||||
|
||||
Dan zou ie toch altijd afslaan lijkt me?
Dat doet ie nu net niet, daarom vind ik het ook zo raar...
|
||||
|
||||
kan net iets verlopen zijn de onsteking, heb het nu ook met de 1100 maar daar moeten de punten van vervangen worden , en die kou buiten vind ie ook niet alles.
|
||||
|
||||
Schakelblokje achter het contactslot wil ook nog wel eens kapot gaan.