#1
|
||||
|
||||
Vacuümsysteem Golf1 16v
Moet dat vacuümsysteem van de 16v in mijn Golf1 hetzelfde aangesloten worden zoals bij de Golf2 ? Schema ziet er namelijk wel redelijk moeilijk uit en mis ook alle slangen en t-stukjes etc. Links zitten ook 2 onderdelen met een stekkeraansluiting, maar daar heb ik helemaal geen losse kabels meer te hangen. Lijkt wel alsof er geknutseld is aan de kabelboom die achter het blok loopt. Gaat nog 1 kabel naar de gasklep en waar die aan de boom zit zit een stuk zwart isolatietape.
|
#2
|
|||
|
|||
ja dat moet je mee over nemen de ontstekings computer voor de vervroeging wordt daar mee geregeld
draad bij de gasklep is waaschijnlijk van de nul en vollast schakelaar je heb ook de kabelboom van een 2 nodig voor de ontstekings computer |
#3
|
||||
|
||||
Motorboom is Golf2 .. maar heb geen stekkers bij de benzine/luchtfilter gebeuren.
|
#4
|
|||
|
|||
die hoeven er ook niet op te zitten of je moet MFA er op hebben
die zij namelijk voor het verbruik en andere dingen het belangrijkste is die van de ontsteking en de motor zelf |
#5
|
||||
|
||||
Hoef je die onderdelen alleen te gebruiken als je dat MFA gebruikt ?
Als ik die dingen niet hoef te gebruiken wordt het vacuumgebeuren in 1x wel erg simpel toch ? Dan is het van de inlaat naar een "potje" waar een dunne aansluiting op kan naar de computer en een dikke naar de rembekrachtiger. Correct me if im wrong. |