|
||||
|
||||
Quote:
dat ga ik even proberen. het is meer het probleem als ik getekend heb. (staat in web layer(is dat het probleem misschien?)) dan teken ik in original. en als ik dan op preview klik toont hij mijn layers niet? dus als ik deze bestanden op wil slaan wordt het indd een .png bestand maar dan staan nog steeds de weblayers er niet in?
|
||||
|
||||
In je weblayer staan alle slices en hotspots (groen vlakken die je aanmaakt met de slice-tools) daaronder staan je layers waarin je per laag iets kan toevoegen. Zorg wel dat je layers aan staan (oog-icoontje voor de layer)
Als je alleen een plaatje bewerkt, heb je dus niks te maken met die weblayers. Al je bewerkingen komen onder Layers te staan. |
|
||||
|
||||
ik heb dus alleen hot spots getekend
is dit verkeerd? want die hotspots krijg ik niet in mijn layer die blijven in mijn weblayer staan!? volgens mij doe ik t verkeerd! ik heb dus die donkere vlakken getekend met hotspots. dat moet zeker met iets anders zodat ze wel in een layer komen! waar moet ik dan die donkere vlakken mee tekenen?? thanks...
|
||||
|
||||
Quote:
Het zijn idd velgen van een opel omega, om precies te zijn de omega 3000 (24v) Maar weer on-topic... Ziet er goed uit, met zwarte spaken en gepolijste dieptes..
|
||||
|
||||
Quote:
ENG HÉ |
|
|||
|
|||
Wat is de steek/ET/J??
|
||||
|
||||
Quote:
7J x 15 ET 39 5x110 |
|
||||
|
||||
Als je ze wil polieren, veel succes met het schuren dan...
De lak die erop zit in s beenhard! Echt ni normaal! In ieder geval zeeeeeeer vette velgen voor onder een Bay! Aircooled greetz, Humby |
|
||||
|
||||
Quote:
HAHA hou toch op man, 2 minuten in de kokend hete Caustic soda en ze zijn zo kaal als een biljartbal,effe poetsen met belgom en je bent klaar. Geloof me maar ,het werkt!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat is dat voor spul? ken de kauwstick maar da's een zuurstok..zul je wel geen soda van trekken?
Last edited by Split52 : 21-01-2006 at 00:54. |
|
||||
|
||||
gootsteen ontstopper, erg agressief spul!
|
|
||||
|
||||
en waar haal je dat spul???
|
||||
|
||||
Elke bouwmarkt!!! FORMIDO
|
||||
|
||||
Bij de gamma hebben ze het ook,gebruik het op een geventileerde plaats want de damp die eraf komt is leven gevaarlijk,en laat de velg niet te lang liggen want dan is hij weg,ik heb een speci kuip gevuld met water totdat de velg net aan onder water ligt met het zicht vlak,het hele potje korrels erin gooien en 2/3 minuten laten borrelen.
De velg komt er dan helemaal zwart uit ,goed afspoelen met water want de reactie gaat nog lang door als je het niet goed afspoelt. zo zien ze eruit als ze uit de Caustic komen: Succes maar kijk wel uit,de dampen zijn zeer giftig omdat de anodizeer laag wordt opgelost en gedeeltelijk verdampt. |
|
||||
|
||||
Erg interessant zeg! Zou je dit ook met andere verflagen kunnen uithalen?
|
||||
|
||||
Quote:
Anodizeer laag is geen verflaag , het is een chemishe behandeling op aluminium. verf gaat er ook absoluut niet mee af met Caustic,het tast enkel en alleen maar aluminium aan,zelfs de lijmresten van het plaklood blijft onaangetast. |
|
||||
|
||||
maar er zit toch origineel een laklaag op, of vergis ik me?
|
|
||||
|
||||
Quote:
JA je vergist je het is de zelfde laag als op een TT tank klepje en TT dashboard onderdelen,928 velgen hebben ook zo'n laag en bijna alle porsche fuchsen. |
|
||||
|
||||
Quote:
is het ook... |
|
||||
|
||||
Wel vaag dat die specikuip nie oplost dan?!