|
||||
|
||||
goed idee, ben benieuwd naar het resultaat, waneer is de premiere? succes er mee
|
||||
|
||||
Wat een tempo! Vakwerk allemaal zeg!
|
||||
|
||||
Ziet er gaaf uit allemaal.
Ik heb ook de site van www.airkewld.com grondig onderzocht voor mijn 72er. Waar heb jij de voor schokdempers vandaan gehaald? |
|
|||
|
|||
super man! je had me er bij Joost al meer over verteld maar ik kan niet anders zeggen dan dat het er echt super uitziet!
Wil hem wel eens in het echt zien hoor! PS bedankt voor de tip van dit forum, erg gaaf hoor! |
|
||||
|
||||
Ziet er gaaf uit allemaal.
Ik heb ook de site van www.airkewld.com grondig onderzocht voor mijn 72er. Waar heb jij de voor schokdempers vandaan gehaald? volvo 240 nivomatic staat wel eens een setje op marktplaats. succes michael
|
||||
|
||||
weet je toevallig of deze ook verkrijgbaar zijn bij de volvo dealer?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Soms ook op de sloop, anders even langswaaien bij de dealer en vragen? Michael maak eens wat nieuwe pics, of ben je met iets anders berzig? |
|
||||
|
||||
Zo dan, knap project!
Dit vindt ik nu leuk om bij te houden... Succes verder!
|
||||
|
||||
kleine update dan:
ben momenteel druk met vanalles en nog wat maar probeer wel tijd te maken voor mijn projekt. afgelopen week ben ik begonnen met de dakranden aan de binnenzijde boven de deur. omdat ik cabrio deuren gebruik wil ik ook de raamlijsten met ramen van een cabrio gebruiken,dus moet ik aan de dakrand een vlakke rand maken waar ik straks de rubber die op het cabrio dak zit tegen aan te maken. het moet nog geslepen worden maar dit is een begin van hoe het straks wordt. zoals je ziet staat de koets op het moment op zijn kop op de kar.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Das best een lelijk ding!
|
||||
|
||||
Quote:
Best lelijk? SUPER LELIJK bedoel je (Gelukkig zal er ook best iemand zijn die 'm mooi vind)
|
||||
|
||||
Quote:
Wilde de mensen niet kwetsen die hem wel mooi vinden
|
|||
|
|||
ik dacht dat je origineel was met je projectje, niet dus, anderen zijn al bijna klaar!
|
|
||||
|
||||
wanneer ben je tegenwoordig nog origineel?
|
||||
|
||||
Quote:
als je hem gaat vergelijken blijf toch orgineel met zijn project !
|
||||
|
||||
Quote:
Fijn voor die anderen. Heb je foto's dan? En in de USA doen ze dit al veel langer dus als we de vergelijking ff dootrekken dan is niemand origineel. Alleen binnen NL misschien wel. Maar met wat voor vooruitstrevend project ben jij bezig als ik vragen mag? |
|
|||
|
|||
rustig mensen, was niet zo serieus bedoeld hoor
zelf ben ik niet met een project bezig hoor, heb wel veel in Renault 4 gedaan, maar nog geen VW. Maar wie weet wat de toekomst gaat brengen, denk alleen geen kever, maar eerder een 1600 ofzo, al blijven de bussen ook leuk! |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk dat Rik op de MP advertentie doelde.
|
||||
|
||||
dinsdag avond weer trouw verder gegaan,het is veel dingen afwerken ,slijpen lassen slijpen dus weinig echte vorderingen vandaar dat er wat minder foto's bijkomen.
weer eens verder gegaan met de binnenschermen.ik heb veel aangepast omdat de schokbrekertorens in mijn schermen uit kwamen vanwege het versmallen. veel van het binnenscherm weggehaald omdat de stuurstangen anders geen plek hebben als de koets op de grond ligt.