|
||||
|
||||
Quote:
Nee als je origineel spul gebruikt kom je geen gekke dingen tegen... Je zou alleen op de aansluiting van de koplampen moeten letten, op de eerste golfjes en ventos heb je een oude aansluiting en de nieuwere hebben een ronde aansluiting. Als je een nieuw type koplap monteerd op een oude golf/vento is er niets aan de hand en kun je een mooi adaptertje kopen, maar als je het andersom doet zul je zelf een oplossing moeten bedenken. (hier liep ik dus tegenaan) |
|
||||
|
||||
Quote:
haha,nu in ieder geval wel.volgende week of die wek daarna wordt er ff gesleuteld aan de auto.geweldig.kan hem rechtstreeks overzetten.heb een golf gevonde die wil ruilen.beter kan toch niet |
|
||||
|
||||
is er niet iemand met een zilveren vento (iceblauw) van het nieuwe type die van neus wil ruilen?
|
|||
|
|||
ik heb een gewone vento,
maar wist het niet, onlangs opgemerkt, heb een golf 3 voorbumper.... |
|
||||
|
||||
Quote:
haha,dan mag eht geen probleem zijn om het front over te zetten!!! |
|
|||
|
|||
die spoilerlip past trouwens niet op een originele vento bumper, daaraan had je het ook kunnen zien.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Bumper hoef je inderdaad niet te vervangen... maar een golf 3 bumper past weer niet op de vento
|
||||
|
||||
Quote:
Hebben we toch al een keer gedaan.
|
||||
|
||||
Quote:
Moet je toch wat beter kijken want bovenstaande foto is van een Vento en er zit toch echt een Golf bumper op
|
||||
|
||||
weet iemand waar jhe mooie ventogrills krijgt? die mooie wat hierboevn op die cabrio is afgebeeld bijv. maar dan zonder embleem. suggesties?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nog een voorbeeld:
Alleen de motorkap, grille en lampen zijn vervangen, en het past like a glove... |
|
||||
|
||||
half/half werkt ook prima alleen je moet wel een grillspoiler monteren om alles mooi aan te laten sluiten.
dus dan heb je alleen koplampen, grill en grillspoiler nodig. Last edited by fabian : 24-02-2006 at 14:28. |
|
||||
|
||||
hoef je niet het kunstof gedeelte te vervangen waar de lampen in vast zijn geschroefd?
|
|
||||
|
||||
nlpower heeft die grille niet. ik zoek een grille met rechte lamellen. niet met die twee ovaalachtige openingen...
|
|
||||
|
||||
nee, achterkant lamphuis is het zelfde en past gewoon
|
|
||||
|
||||
het eerste type Vento-grill is niet logoloos te krijgen, het 2e en 3e type wel..
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dikke vette kleur is dit Waar komt die grillspoilert vandaan VERy nice front
|
||||
|
||||
Quote:
essen motorshow |
|
||||
|
||||
Quote:
toch heb ik hier vw scenes liggen met ventofrontjes die wel de rechte lamellen grill hebben zonder logo... |