|
View Poll Results: Zal het wat worde??? | |||
Ja!!! | 30 | 85.71% | |
Nee!!! | 5 | 14.29% | |
Voters: 35. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
@ Patrick, Nee niet met Debbie!! hahaha Geintje!
@ Sloper, Jarno jij komt daar wel een beetje laat mee!! @ Golf MK2 16v, Ik ken hem wel goed dus ik maak me niet zo gauw benuawd! Maar in ieder geval bedankt voor het compliment! |
|
||||
|
||||
Quote:
helpt wel alleen hangt dan je achterpaneel in de midden helemaal los en ben bang dat dat ook niet goed gaat....! het is wel precies t bevestgings plaatje wat t m doet dat doorrotten want t komt eigenlijk altijd van buitenaf naar binnen geroest..!!! naar mijn idee is een beetje opening ertussen maken t beste omdat je ook niet zonder kan... groeten p@trick |
|
||||
|
||||
nou even een update
had gezegd even de wielkastranden stap voor stap te laten zien hoe ik ze maak... dus bij deze...!! hier heb ik om te beginnen de wielkastrand net langs de buitenkant weggeslepen en daarna alle kit en wax verwijderd zodat t goed te lassen is.. ook gelijk even t binnenscherm tegen t buitenscherm aan geklopt en voor zover nodig de gehele rand wat naar buiten gehaald wel zo dat t er van de buitenkant mooi orgineel uit blijft zien... dan heb ik t binnenscherm vastgehecht aan de buitenrand om t lekker stevig te maken en de vorm vast te houden dan de hechten glad gemaakt zodat t strookje plaat er mooi strak in komt te liggen.. de strookjes zijn 12 mm breedt en 1,5 mm dik hier heb ik ze geheel in de vorm van t scherm geklopt en erin gehecht dan is t geheel klaar om afgelast te worden ik doe altijd eerst de onderste naad (de buitenste) omdat door t lassen de wax in t scherm begint te smelten en dan is t niet meer te lassen... ook vang je zo de wax op in de nieuwe rand en smelt t er al mooi tussen... daarna de lassen glad geslepen en mooi glad gemaakt.... en voila de nieuwe wielkast rand is klaar.. mooi glad en geheel afgelast zodat vuil en vocht geen kans hebben om ergens in of tussen te komen..!!! nou dat was ie weer.. volgende keer meer!!! groeten p@trick |
|
||||
|
||||
nice work!!
super uitleg!! thumbs up
|
||||
|
||||
Dart je wel es op een nuchtere maag? |
|
||||
|
||||
Quote:
Darten kan hij volgens mij niet maar lassen destemeer!!! |
|
|||
|
|||
Knap werk.
Hoe ziet de buitenkant er nu uit, en komt er nog weer een buitenrand omheen?
|
||||
|
||||
netjes hoor.. volgens mij klopt patrick ook zo ff een achterschort van een swallowtale in elkaar..
|
||||
|
||||
Quote:
De buitenkant is niets aan te zien, oftewel blijft gewoon orgineel. wat bedoel je met een buitenrand? of bedoel je zo'n plastic beschermkap op de wielkastrand? Nou dat dus niet. Hij blijft "gewoon" kaal. @ Richard... Denk dat dat geen probleem is!! |
|
||||
|
||||
Quote:
hahaha ik zeg altijd: zolang er ijzer en een laskar is kan ik t eigenlijk altijd maken... hoezo rich ??? had je een uitdaging voor me???? mensen gegroet ik ga naar de smirnof vandaar de rand om t dartbord |
|
||||
|
||||
lupo met swallowtale...hmmmm
|
||||
|
||||
Quote:
beter een rand om je dartbord dan een rand onder je randje...
|
||||
|
||||
Quote:
??? |
|
||||
|
||||
Zo weer iets verder!!
|
|
||||
|
||||
gaat de goeie kant op!!
is deze kant nou gelast of niet? ziet er hard uit!
|
||||
|
||||
Quote:
Ja alles is gelast. Als er ook maar iets roest zit halen haalt patrick het weg en zet er een nieuw stuk plaatwerk in. Zo voorkom je dat je over een jaar de roest door de lak komt!!! Op deze foto is alles wat blank is gelast. |
|
||||
|
||||
even weer een upload van wat ik allemaal weer gedaan heb...
gedeelte blank gemaakt voor de nieuwe steun en ook de oude steun en plaat (???) blank gemaakt om de puntlassen te zoeken.... hier de steun en plaat verwijderd... en de nieuwe er weer in gelast.. en daarbij ook gelijk een uitsparing gemaakt voor de aandrijfas.! dit omdat deze anders bij heel laag rijden daar de carosserie gaat raken.. ik heb daar en ook de andere kant de felsrand weggehaald en wat hoger geklopt en daar weer een schalm van een pijp ingelast. er zat ook nog een klein slecht plekje plekje in de kachelbak boven de zekeringkast en daar dus ook maar een nieuw stukkie in gezet!!!! |
|
||||
|
||||
oooooooh ja ook nog effe de achterklep gecleaned...
zo en nu ga ik pitten, de dagen zijn ook altijd te kort.. groeten die lange |
|
||||
|
||||
hey robbie...
houd de sleepwagen maar vrij voor zaterdag.... |
|
||||
|
||||
Quote:
Patrick... Je bent niet goed wijs dat je nog tot 1:01 bezog bent geweest! Wel goed voor mij Wat zegt Angela? Hahaha Dat is de man die zondag het vlees komt snijden! Ik bel je vanavond nog wel even! Maar in ieder geval super werk!!! |